Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonet bekend gemaakt:Iemand die weet of er nog een 3de shirt van Club Brugge komt? Niet echt fan van thuis en uitshirt dit jaar. Thuis: zwart overheerst en uit: precies AA Gent met de kleurcombinatie.
Bedankt!Zonet bekend gemaakt:
Snap dat sponsors belangrijk zijn. Maar verpesten echt veel shirts. Zeker als men geen enkele moeite doet om het subtiel te doen.8 sponsors op het shirt alleen al..
Ik zou Vinted in het oog houden als het niet uitmaakt dat ze echt zijn.vind napoli away shirtje heerlijk dit jaar. maar 155 euro is schandalig voor 1 tshirt

Dan heb je wel een echte Armanivind napoli away shirtje heerlijk dit jaar. maar 155 euro is schandalig voor 1 tshirt

Ook eentje besteld ongeveer 20 dagen geleden.Ik zou Vinted in het oog houden als het niet uitmaakt dat ze echt zijn.
Die prijzen zijn idd waanzin aan het worden.
Heb mij trouwens een Anderlecht truitje gekocht 4 juli. Ik ontvang het hopelijk maandag, 4 augustus. 1 maand later. Wat een amateurisme.

Ik vandaag ontvangen.Ook eentje besteld ongeveer 20 dagen geleden.
Toch eens gemaild, vandaag feedback dat het ongeveer 4 weken duurt.
Een track & trace voorzien is te moeilijk, blijkbaar. En als je de 'customer experience' wil verbeteren, meld dat dan gewoon op voorhand / bij bestelling. Nu zit ik al 20 dagen te wachten, zonder enige info. Als je me op voorhand zegt dat het 4 weken zal duren, dan is dat zo.
Ook net nieuwe Liverpool home shirt besteld. Wirtz, number 7. 180€ in totaal. Waanzin![]()
Ik kan morgen leveren indien gewenstIk vandaag ontvangen.
Exact een maand na bestelling.
Denk dat ik nog rapper nen container vol cocaïne uit shakamaka voor mijn brievenbus krijg.
Welke heb je gekocht ? Voor mijn zoon heb ik nu real enl liverlool home.Ik vandaag ontvangen.
Exact een maand na bestelling.
Denk dat ik nog rapper nen container vol cocaïne uit shakamaka voor mijn brievenbus krijg.
Ik heb mij het Mosaert tribune shirt gekocht.Welke heb je gekocht ? Voor mijn zoon heb ik nu real enl liverlool home.
Heb er mij 2 gekocht van Lukaku bij AS Roma waarbij dit het geval was. Dus wordt nog gemaakt.Maakt men eigenlijk nog replicas zoals vroeger. Waarbij alles 'in' de stof zelf zit. Geen gedoe met opgekleefde nummers en sponsors die loskomen na x-aantal jaren. Ik herinner me dat ik vroeger zo een replica had van Sjevtsjenko bij AC Milan/ Lizarazu bij Bayern Munchen en zidane bij Les Blues.
Bedankt.Heb er mij 2 gekocht van Lukaku bij AS Roma waarbij dit het geval was. Dus wordt nog gemaakt.