Voetbalshirts

Ben ik blij dat de vriendschap tss Club en Ado Den haag gestopt is mannen kwamen hier enkel om amok te maken.
Nu is rijsel onze vrienden ploeg.
 
Daar krijg ik het dus van he het "Franse Macron", nee, het merk Macron heeft niks te zien met de Franse president en is dus niet Frans maar een Italiaans sportmerk. Doe toch eens 2 seconden uw werk voordat ge het op uw kutsite smijt :angry:
Dat verklaart waarom ik normaal gewoon een M / L heb maar dat mijn truitje van Club, dat een L is, mijn sportief figuur iets te nadrukkelijk ik de kijker zet. :unsure:
 
Vind het juist goed dat ze minder bekende merken nemen waar ze wel inspraak hebben in het design er van. Veel beter dan een nieuw ongeinspireerd shirt van Adidas of Nike.
Bwa, die minder bekende merken zien er vaak wat minder premium uit eerlijk gezegd. Al waren die met de gouden Macron logo's nog wel leuk. En bij Club gewoon blauwzwart streepje met de iconische witte Adidas strepen is toch smullen? Heel gek moeten de designs niet worden voor een club met zo een rijke geschiedenis.

Die shirts van Anderlecht nu bv trekken echt op geen kloten.
 
Die shirts van Anderlecht nu bv trekken echt op geen kloten.
Vorig jaar wel mooiste shirt dat ik al heb gezien bij Anderlecht als 3de shirt.

Dit seizoen dat Van Himst shirt wel cool.

Voor de rest wel pover dit seizoen. Kwaliteit is idd toch minder dan een Adidas shirt.
 
Is puur een financiële beslissing he.
Merken als Macron eh Castore betalen nog extra cash bovenop alles wat ze voor de rest overeenkomen met de Club voor de merchandise percentages. Bij Adidas en Nike krijg je amper cash als Belgische ploeg, en heb je weinig te zeggen over de designs. Win/win voor de club.
 
Is puur een financiële beslissing he.
Merken als Macron eh Castore betalen nog extra cash bovenop alles wat ze voor de rest overeenkomen met de Club voor de merchandise percentages. Bij Adidas en Nike krijg je amper cash als Belgische ploeg, en heb je weinig te zeggen over de designs. Win/win voor de club.
Uw shirtsales zijn niet hetzelfde als ge lelijke/cheape truikes hebt.

En die inspraak... Ik denk niet dat het zo veel gaat uitmaken. Elke ploeg staat het vrij om af te komen met een goed promo idee voor een speciale gelegenheid. En verder maakt dat niet bijster veel uit. Je kiest zelf de kleuren en motieven. Kijk die shirts van Standard. Echt mooi. Die van NB ook echt prima. En als die ergens extra duiten konden maken deden ze het wel denk ik.
 
Terug
Bovenaan