Koone
Active member
Heb je plannen?Iemand enig idee van de kostprijs van een match te omkaderen? Dus voorzien van alle camera's, cameramensen, commentator, voorbeschouwing, na beschouwing, regie etc?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je plannen?Iemand enig idee van de kostprijs van een match te omkaderen? Dus voorzien van alle camera's, cameramensen, commentator, voorbeschouwing, na beschouwing, regie etc?
Met 3 iPhones rond de velden, kom je al ver!Heb je plannen?
Tweetaligheid is geen vereiste!Met 3 iPhones rond de velden, kom je al ver!
Het blijven toch dezelfde camerabeelden die je doorkrijgt, gezien DAZN de rechten nog heeft voor de komende jaren. Proximus en Telenet krijgen die beelden doorgestuurd, en gaan daar niet zelf filmen.
Ah, of misschien d.m.v. capaciteitsproblemen dat de kwaliteit niet overal goed doorkomt? Zouden die daar niet op voorzien zijn, dan?

Pff hoopt van niVolgens het vtm nieuws gaat dazn niet meer betalen. Dan is het de laatste speeldag op tv-app voor lange? tijd.
Dazn heeft wel degelijk gister betaald, volgens Het Nieuwsblad.Volgens het vtm nieuws gaat dazn niet meer betalen. Dan is het de laatste speeldag op tv-app voor lange? tijd.
Ik las het. Heel onze competitie zit in een wurggreep van dazn. Kwestie van tijd voor die bom gaat ontploffen. Ze zullen nu een maand tijd hebben gewonnen om te zien waar ze naartoe zullen gaan zeker. Iedereen weet dat hoe het er nu aan toe gaat, niet kan blijven duren. Niet voor de pro League , niet voor dazn dat hier in België op 5 jaar makkelijk 250 miljoen verlies gaat maken op deze manier en niet voor de mensen.Dazn heeft wel degelijk gister betaald, volgens Het Nieuwsblad.
Televisierechten zijn nochtans een grote bron van inkomstenVolgens het vtm nieuws gaat dazn niet meer betalen. Dan is het de laatste speeldag op tv-app voor lange? tijd.
Voetbalrechten zijn toch vooral heel hard verlieslatend hoor. Of hoe denk je anders dat DAZN aan cijfers komt van meer dan een miljard euro verlies per jaar. Met wat mensen die kijken op hun app gaan die alleen maar failliet kunnen gaan. Als daar de eigenaar morgen zegt : ik stop ermee om dat verlies dicht te fietsen, is het meteen gedaan met zulke firma's. Dat is toch geen goed business modelTelevisierechten zijn nochtans een grote bron van inkomsten
Ja dat sowieso. Veel kleinere clubs hebben bang nu met de fratsen van DAZN. Want hoeveel clubs zouden het tv geld al niet hebben uitgegeven zonder alles gehad te hebben?Voor de clubs bedoel ik
of dit gewoon meerekenen in hun maandelijks inkomsten waardoor lonen onder druk kunnen komen te staan.Ja dat sowieso. Veel kleinere clubs hebben bang nu met de fratsen van DAZN. Want hoeveel clubs zouden het tv geld al niet hebben uitgegeven zonder alles gehad te hebben?
Neenee, ze rekenen het mee in hun budget, dus als plots 90% van hun inkomsten wegvallen voor de maand december dan zullen er veel ploegen in de miserie zitten om hun lonen voor die maand uit te betalenDat lijkt me dan gewoon de verantwoordelijkheid / schuld van de club zelf. Ik geef mijn loon ook niet uit 4 maanden voor ik het krijg.
Bijgevolg een aantal clubs in vereffening, en dan hebben ze alsnog hun 1A met 16 clubs ipv de 18 van komend jaar?Neenee, ze rekenen het mee in hun budget, dus als plots 90% van hun inkomsten wegvallen voor de maand december dan zullen er veel ploegen in de miserie zitten om hun lonen voor die maand uit te betalen
Dan regent het weer rechtszakenBijgevolg een aantal clubs in vereffening, en dan hebben ze alsnog hun 1A met 16 clubs ipv de 18 van komend jaar?