Voetbal kijken in België

Dus wat zijn de opties?
Als ik mijn lopende domiciliëring via de bank stopzet, kan ik problemen krijgen?
Heb dit in het verleden voor 11.11.11 en dergelijke ook gedaan.

Rip diegenen die abbo hebben. Had iedereen van in t begin geboycot had het moment al rapper daar zijn geweest.

Maar de puristen willen hun liever hun in t zak te laten zetten dan maar geen 1 seconde te moeten missen van de competitie

Ik gok dat ze dit seizoen gewoon nog uitdoen zoals nu, of toch zeker tot eindejaar.

Weet dat die eindejaarsperiode heel druk bekeken wordt, niet geheel toevallig dat ze net voor die periode het aankondigen. Budgetten bij PlaySports/Eleven/... liggen vast voor dit jaar, dus als die geen koopjes kunnen doen verwacht ik niet dat die veel gaan bewegen (in 2025)

Ik gok dat ze dit seizoen gewoon nog uitdoen zoals nu, of toch zeker tot eindejaar.

Weet dat die eindejaarsperiode heel druk bekeken wordt, niet geheel toevallig dat ze net voor die periode het aankondigen. Budgetten bij PlaySports/Eleven/... liggen vast voor dit jaar, dus als die geen koopjes kunnen doen verwacht ik niet dat die veel gaan bewegen (in 2025)
Zonder contract gaat dat niet. En als ze er een pak minder voor zouden betalen, gaan Proximus en Telenet naar de rechtbank gaan omdat plots het contract veranderd is waarop zij ook willen meedoen. Deze situatie is echt niet simpel hoor

Is toch met onmiddellijke ingang?

Het is nog maar dinsdag hé, laten we even afwachten op wat volgt deze week, kan ook next-level pokerspel van DAZN zijn

Rip diegenen die abbo hebben. Had iedereen van in t begin geboycot had het moment al rapper daar zijn geweest.

Maar de puristen willen hun liever hun in t zak te laten zetten dan maar geen 1 seconde te moeten missen van de competitie
Als supporter wil/kan ik inderdaad geen enkele uit wedstrijd missen, je bent toch supporter daarvoor?
Supporter zijn van een ploeg en geen wedstrijden volgen is maar raar toch?

Wij als consument hadden de keuze betalen voor te kunnen kijken of niet betalen en niet kunnen kijken.
Geen idee hoe je hier de schuld in de schoenen van de consument kan schuiven.
Er is/was nog steeds geen deftig (legaal) alternatief.

Eerst zien en dan geloven
Hoe bedoel je? Gewoon domiciliëring laten blokkeren of Visa contacteren. Heb dat nog al laten doen toen een betaling ten onrechte van mijn Visa bleef gaan. Daar heeft Dazn niets aan te beslissen hoor. Wat gaan ze doen als ze zelf hun deel van het contract tussen hen en mij niet nakomen?

Daarnet mailtje gekregen

Beste Waelvis,

DAZN is sinds 2020 de trotse uitzendpartner van de Pro League en heeft sindsdien de fans het beste van de Belgische voetbalemoties laten beleven. 
U heeft mogelijk recent in de pers gelezen dat DAZN in gesprek was met de Pro League over het nieuwe uitzendrechtcontract vanaf 2025.

Ondanks deze gesprekken waarin DAZN constructief heeft geprobeerd een oplossing te vinden, is de overeenkomst tussen DAZN en de Pro League geëindigd. 
We wilden u persoonlijk op de hoogte stellen van deze ontwikkeling, maar we willen u tegelijkertijd verzekeren dat DAZN de Pro League om advies vraagt over hoe de impact voor u, als voetbalfan, kan worden beperkt.
Het is essentieel voor ons dat elke fan zo vroeg mogelijk individueel wordt geïnformeerd over de impact die deze situatie op hem of haar zal hebben.
Zodra de situatie verder is opgehelderd, nemen we contact met u op met alle nodige informatie over uw contenttoegang en prijsplan.

DAZN is altijd een fervent supporter van het Belgische voetbal geweest en zal dat ook blijven. 

Bedankt voor jullie loyaliteit, steun en enthousiasme!

Met vriendelijke groet,

Het DAZN-team

Het vet onderlijnde stelt me ergens wel een beetje op mijn gemak dat mijn jaarabonnement zal stopgezet kunnen worden als het Belgisch voetbal niet meer op DAZN zal te zien zijn. Hopelijk toch, aangezien er een hele hoop klanten in deze situatie zullen zitten kunnen ze zich dat niet veroorloven anders.

Hoe bedoel je? Gewoon domiciliëring laten blokkeren of Visa contacteren. Heb dat nog al laten doen toen een betaling ten onrechte van mijn Visa bleef gaan. Daar heeft Dazn niets aan te beslissen hoor. Wat gaan ze doen als ze zelf hun deel van het contract tussen hen en mij niet nakomen?
Geraakt ge zo maar van dienen bucht af bedoel ik? Ik denk niet dat ze maar 1 advocaatje in dienst hebben daar hoor.

Natuurlijk is het contract breuk van hun uit, maar gaan ze het hard spelen, dat is de vraag

Kzen content dat ik DAZN nog geen blik heb gegund. Khad nog liever mijn balzak aan een tafel vastgespijkerd dan me in te laten in een malafide bedrijf. Mijn principe boven alles

Terug
Bovenaan