Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig de bestelwagen met goeie grappen?XDR gaat dan toch weer viraal dit jaar zo te zien met zijn show, mission complete.
Kamal komt dan weer als enige troef in het nieuws met een leeggeroofde bestelwagen..
Hij heeft niets moeten aanpassen (los van het niet vermelden van de persoon achter die clickbait websites). Hij zegt enkel dat hij 40% van zijn materiaal niet op voorhand kon testen en dus pas voor het eerst in de AFAS Dome kon brengen.20-40% van uw show wat moeten aanpassen is toch al de moeite.
Door zo’n uitspraken te doen gaat hij automatisch op die sites komen. Dus door dit te doen, komen daar artikels over hun eigen praktijken op. Op zich wel slim gezienHij heeft niets moeten aanpassen (los van het niet vermelden van de persoon achter die clickbait websites). Hij zegt enkel dat hij 40% van zijn materiaal niet op voorhand kon testen en dus pas voor het eerst in de AFAS Dome kon brengen.
Wel heel zielige mensen. Die Voetbal 24 zit al jaren flagrante leugens te verspreiden. Maar wel wenen als iemand daar kritiek op durft geven.LOL duurt letterlijk 10 seconden om te achterhalen wie er achter al die sites zit.
Hoe dan? Ik heb newscomm opgezocht in kruispuntbank voor ondernemingen maar niks te vinden. Wil het nu wel weten.LOL duurt letterlijk 10 seconden om te achterhalen wie er achter al die sites zit.
Stap 1: Steek bedrijfsnaam in bv Companyweb.Hoe dan? Ik heb newscomm opgezocht in kruispuntbank voor ondernemingen maar niks te vinden. Wil het nu wel weten.
Ja had ik op showcomm ipv newscomm gezocht was ik er wel sneller achter gekomen, maar toch bedankt. Vraag mij nu wel af of wat ze doen legaal is. De ethische grens discussier ik niet overStap 1: Steek bedrijfsnaam in bv Companyweb.
![]()
Showcomm (BV) - Westerlo (2260) - BE0675681313
Consulteer alle bedrijfsgegevens van Showcomm in Westerlo met btw-nummer BE0675681313.www.companyweb.be
Stap 2: Kijk naar hun publicaties in het staatsblad.
Voorbeeld:
Stap 3: In de publicaties vind je meestal wel persoonlijke info.
Als je iemand een heel jaar of langer niet hoort ga je die toch niet vragen als cameo?En, ivm de intro
was ik de enige die het toch jammer vond dat Fokke zelfs hier geen cameo maakte, ook al zijn ze wel aan The Joker gepasseerd?
True maar het is net jammer dat het zo ver is gekomen bedoel ikAls je iemand een heel jaar of langer niet hoort ga je die toch niet vragen als cameo?
Ik wil de bezoekersstatistieken van die 2 sites van de voorbije 2 dagen anders wel eens zien. Kassa-kassa.Gewoon kijken wie die sites heeft geregistreerd. Dan kom je bij 1 firma uit, nl. Showcomm BV (stond ook al vermeld in Nieuwsblad-artikel). Dan heb je direct de oprichter zijn naam, adres, geboortedatum, naam van zijn vrouw etc. = allemaal publieke info.
En de grap is, het is dan nog een naam die in Vlaanderen wellicht een paar honderd keer voorkomt.
Dus die muppet heeft daar een hoop geld tegenaan gegooid voor niets.
Zijn advocaat zal ook niet gratis geweest zijn. En als dit nog een staartje krijgt,…Ik wil de bezoekersstatistieken van die 2 sites van de voorbije 2 dagen anders wel eens zien. Kassa-kassa.
En, ivm de intro
was ik de enige die het toch jammer vond dat Fokke zelfs hier geen cameo maakte, ook al zijn ze wel aan The Joker gepasseerd?
Mijn ideeMijn eerste gedacht toen ik The Joker zag passeren was: "Ooh, toch tof dat Xander dit mee in de intro gestoken heeft".
Maar idd, na er wat meer over te denken jammer dat Fokke zelf niet in beeld is gekomen.
Ik vraag me wel af of Xander het hem niet wou vragen, of dat Fokke geweigerd heeft.
Wie raden jullie me aan als ik op zoek ben naar de nieuwe Wim Helsen?
Zeker een opzoeken op Youtube. Er staan enkele hilarische passages op.Goh… Die is er (nog) niet denk ik? Ronald Goedemondt al is gezien? Absoluut geen Wim Helsen maar ligt mss toch een bééééétje in hetzelfde straatje.
+ ik vind Goedemondt ook wel beter