Vlaamse stand-up comedy

XDR gaat dan toch weer viraal dit jaar zo te zien met zijn show, mission complete.

Kamal komt dan weer als enige troef in het nieuws met een leeggeroofde bestelwagen..

20-40% van uw show wat moeten aanpassen is toch al de moeite.
Hij heeft niets moeten aanpassen (los van het niet vermelden van de persoon achter die clickbait websites). Hij zegt enkel dat hij 40% van zijn materiaal niet op voorhand kon testen en dus pas voor het eerst in de AFAS Dome kon brengen.

Hij heeft niets moeten aanpassen (los van het niet vermelden van de persoon achter die clickbait websites). Hij zegt enkel dat hij 40% van zijn materiaal niet op voorhand kon testen en dus pas voor het eerst in de AFAS Dome kon brengen.
Door zo’n uitspraken te doen gaat hij automatisch op die sites komen. Dus door dit te doen, komen daar artikels over hun eigen praktijken op. Op zich wel slim gezien

Gewoon kijken wie die sites heeft geregistreerd. Dan kom je bij 1 firma uit, nl. Showcomm BV (stond ook al vermeld in Nieuwsblad-artikel). Dan heb je direct de oprichter zijn naam, adres, geboortedatum, naam van zijn vrouw etc. = allemaal publieke info.

En de grap is, het is dan nog een naam die in Vlaanderen wellicht een paar honderd keer voorkomt. 😆
Dus die muppet heeft daar een hoop geld tegenaan gegooid voor niets.

Hoe dan? Ik heb newscomm opgezocht in kruispuntbank voor ondernemingen maar niks te vinden. Wil het nu wel weten.
Stap 1: Steek bedrijfsnaam in bv Companyweb.

Stap 2: Kijk naar hun publicaties in het staatsblad.
Voorbeeld:

Stap 3: In de publicaties vind je meestal wel persoonlijke info.

Stap 1: Steek bedrijfsnaam in bv Companyweb.

Stap 2: Kijk naar hun publicaties in het staatsblad.
Voorbeeld:

Stap 3: In de publicaties vind je meestal wel persoonlijke info.
Ja had ik op showcomm ipv newscomm gezocht was ik er wel sneller achter gekomen, maar toch bedankt. Vraag mij nu wel af of wat ze doen legaal is. De ethische grens discussier ik niet over

Gewoon kijken wie die sites heeft geregistreerd. Dan kom je bij 1 firma uit, nl. Showcomm BV (stond ook al vermeld in Nieuwsblad-artikel). Dan heb je direct de oprichter zijn naam, adres, geboortedatum, naam van zijn vrouw etc. = allemaal publieke info.

En de grap is, het is dan nog een naam die in Vlaanderen wellicht een paar honderd keer voorkomt. 😆
Dus die muppet heeft daar een hoop geld tegenaan gegooid voor niets.
Ik wil de bezoekersstatistieken van die 2 sites van de voorbije 2 dagen anders wel eens zien. Kassa-kassa.

En, ivm de intro

was ik de enige die het toch jammer vond dat Fokke zelfs hier geen cameo maakte, ook al zijn ze wel aan The Joker gepasseerd?
Mijn eerste gedacht toen ik The Joker zag passeren was: "Ooh, toch tof dat Xander dit mee in de intro gestoken heeft".

Maar idd, na er wat meer over te denken jammer dat Fokke zelf niet in beeld is gekomen.

Ik vraag me wel af of Xander het hem niet wou vragen, of dat Fokke geweigerd heeft.

Mijn eerste gedacht toen ik The Joker zag passeren was: "Ooh, toch tof dat Xander dit mee in de intro gestoken heeft".

Maar idd, na er wat meer over te denken jammer dat Fokke zelf niet in beeld is gekomen.

Ik vraag me wel af of Xander het hem niet wou vragen, of dat Fokke geweigerd heeft.
Mijn idee
Alex Agnew zijn vrouw is nog altijd mede-eigenaar die zal het wel zo geregeld hebben

Terug
Bovenaan