Agony
Well-known member
Hohja. Goed dat The Joker erin stak.True maar het is net jammer dat het zo ver is gekomen bedoel ik
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hohja. Goed dat The Joker erin stak.True maar het is net jammer dat het zo ver is gekomen bedoel ik
Even iets anders , merci voor de Hans Cools tip, echt een topper!
Enkele weken geleden Arnout van den Bossche love gaan kijken en was geweldig goed.
3 finalisten van Humo's comedy cup.... dramatisch. Chapeau dat je een unieke stijl probeert maar ik heb niet gelachen bij de winnares en matig bij de andere finalisten.
Ik ben eerlijk gezegd zelfs niet tot dat stuk geraakt. Nu toch eens beluisterd en akkoord, uniek is ze ook al nietUnieke stijl? Heel dat charmezanger-stuk van Bregje is gewoon afgeript van Hans Teeuwen zijn Nostradamus.

3 finalisten van Humo's comedy cup.... dramatisch. Chapeau dat je een unieke stijl probeert maar ik heb niet gelachen bij de winnares en matig bij de andere finalisten.
Helaas wel ben ik bang. Maar dat wisten we eigenlijk al lang, gemeten aan het succes dat de Geert Hoste humor had bij het brede publiek.Is dat dan het niveau van de gemiddelde Vlaming? Het was tenenkrommend slecht.
Helaas wel ben ik bang. Maar dat wisten we eigenlijk al lang, gemeten aan het succes dat de Geert Hoste humor had bij het brede publiek.
En ook, anekdotisch, het niveau van de 'humor' tijdens de vele smalltalk van de voorbije dagen.

Geert Hoste was eigenlijk best sterk tot begin jaren 00. Daarna is het voor mij ook beginnen afzwakken. Ik weet nog steeds veel van de actualiteit van toen door die conferences uit de jaren '90. Ook al was ik toen nog een jong manneke.Helaas wel ben ik bang. Maar dat wisten we eigenlijk al lang, gemeten aan het succes dat de Geert Hoste humor had bij het brede publiek.
En ook, anekdotisch, het niveau van de 'humor' tijdens de vele smalltalk van de voorbije dagen.
Idd. Die show is het resultaat van iemand die zoveel mogelijk poen wil scheppen zolang hij “hot” is. En daardoor geen tijd heeft om het deftig te doen.Dan vond ik Geert Hoste een pak beter. En dat wil wat zeggen…
Kamal heeft dat goed bekeken. Betaalt enkele beginnende comedians een peulschil om die conference bij elkaar te schrijven. Hij gaat op tour doorheen Vlaanderen en met de auteursrechten alleen al kan hij die beginnende comedians waarschijnlijk 3 keer betalen. Al de rest is voor hem.
Een zakenman is het wel.![]()
Waarom?De scherpe kantjes eruit geknipt blijkbaar volgens de journaliste van De Standaard die de show live had gezien. Kamal en zijn management maakten zelf de montage voor de tv-uitzending van de conference (en dus 30 min ingekort)
Om het hapklaar te maken voor een breder publiek? Zijn imago wat te beschermen ifv zijn andere programma's? I don't know.Waarom?
Gebeurt ieder jaar hè. Wel niet door zijn management, maar de vrt zelf. Iets heel bizar, dat hele Kamal gebeuren. Blij dat ik het dit jaar niet moest zien.De scherpe kantjes eruit geknipt blijkbaar volgens de journaliste van De Standaard die de show live had gezien. Kamal en zijn management maakten zelf de montage voor de tv-uitzending van de conference (en dus 30 min ingekort)
wie voegt nu Nederlandse ondertitels toe aan een Nederlandse comedy show waardoor je elke grap al kan lezen.Wil ik HHVB 2025 kijken op Canvas, hebben ze ondertitels toegevoegdwie voegt nu Nederlandse ondertitels toe aan een Nederlandse comedy show waardoor je elke grap al kan lezen.
Heb ‘m maar afgezet, is zo te zien ook een geknipte versie aangezien de show maar 90 min duurt.