Ik ga het toch een 9 geven. We hebben goed gelachen, paar mensen rond mij zaten merkbaar met tranen in hun ogen, dus dan kan niet ontkend worden dat een comedyshow wel in zijn opzet geslaagd is... Aangezien de show 3u15min duurde, komt de overige 1/10 ook netjes overeen met 20min die hij er wat mij betreft nog van tussen had kunnen knippen

Net als vorig jaar was bv de special guest imho zwak en onnodig.
Ook jammer van de schermproblemen die me soms wat uit het moment haalden, maar shit happens en hij ging er goed mee om.
Zwakste stuk was voor mij +- het begin van z'n deel 2, en de videogame.
Also: Dat is al een luide mens, moest dat soundsystem dan zó hard staan? :/
Maar zo'n minpunten maken de show voor mij niet minder het bekijken waard, ook niet live, dus vandaar nog steeds de 9. Mss niet dè beste editie, but still... Doe het ook maar hé... 3u volpraten zonder notities of prompter en na meerdere Lotto-Arena's 2 Sportpaleizen vullen. Dat mag ook iets betekenen en ik kan me gerust voorstellen dat hij dan eens goed lacht met bv die Standaard-review van vorig jaar...
Het chat-gedeelde. Tjah. Net als vorig jaar komen er weer een handvol opmerkingen dat dat goedkoop en niet grappig is, en net als vorig jaar oordeelde het publiek daar eigenlijk wel anders over. De kloof tussen dat stuk en de krekels bij de gast zijn anorexia-mop, kon bv niet groter zijn...
Sommigen klagen dat het geen throwback-gevoel gaf, maar ik had ook helemaal niet gewild dat hij heel de tijd oude moppen zou hervertellen ofzo... Of dat het 'te weinig' HHVB is, maar hij legt zelf uit waarom dat moeilijker wordt, en hij stopt er nu niet voor niets mee. Ik ga ook primair naar Xander gaan kijken, meer of minder "HHVB" boeit weinig.