Vlaamse stand-up comedy

Gadver. Ze hebben hem weer offline gezet. Ik was aan het kijken en ging er om op jullie vraag te antwoorden even uit om te zien waar je precies moest doorklikken. Maar die optie blijkt nu verdwenen en ik kan ook niet meer verder kijken. Merci hé mannen.

Eerste uur was goed.

Zou om 22u40 online moeten komen die volledige versie 2024

Edit: staat online en aan het kijken

Laatst bewerkt:
Vanwaar die zelfkastijding om toch naar XDR te kijken Hans?
Heb er u nog nooit iets goed weten over zeggen. Laat het gewoon links liggen als het niks voor u is.

Toch een paar keer goed gelachen, vond het niet persé minder dan ander keren. Je moet het maar doen om voor elke zin/sketch een zaal doen lachen, in elke 3 zinnen.

Het verhaal Dirk is wel lachen, maar heeft nog weinig met de opzet van zijne show te maken en ook de reden dat hij het voor bekeken gaat houden?

Het Sportpaleis gaan we wel laten schieten, dat is veel te grotesk voor een comedy show, al gaat XDR zeker wel geleerd hebben van Alex zijn passage daar, ik vermoed een centrale positionering.

Toch een paar keer goed gelachen, vond het niet persé minder dan ander keren. Je moet het maar doen om voor elke zin/sketch een zaal doen lachen, in elke 3 zinnen.

Het verhaal Dirk is wel lachen, maar heeft nog weinig met de opzet van zijne show te maken en ook de reden dat hij het voor bekeken gaat houden?
Bwa het verhaal van Dirk komt gewoon neer op

Wat als ik eens verdedigers van Bart De Pauw aandoe wat Bart De Pauw aan zijn slachtoffers heeft aangedaan?
En zo heeft hij er nog wel een paar gedaan he, ik lig nog altijd plat met Stef De Kluut. Dat hij het nu ook echt voor bekeken gaat houden is vooral wat hij zegt op het einde he

Hij vindt het wat hypocriet worden nu dat hij zelf een deel van dat establishment is, hij zit nu ook in die programmas

Heb er u nog nooit iets goed weten over zeggen.
Beter lezen dan?

Letterlijk gezegd dat hij een goeie show kan schrijven.

Zelfde zever al gelezen in het WTTAA topic. Het is niet omdat je bepaalde zaken niet apprecieert dat alles daarom slecht is … Mss is alles niet zo zwart wit?

Nu ook weer. Filmpjes en gimmicks vond ik echt heel slecht.
Ook mss iets teveel slechte moppen.
Maar ook 1 echt sterk uur. Net als vorig jaar had hij zijn darlings net iets meer mogen killen.

Beter lezen dan?

Letterlijk gezegd dat hij een goeie show kan schrijven.

Zelfde zever al gelezen in het WTTAA topic. Het is niet omdat je bepaalde zaken niet apprecieert dat alles daarom slecht is … Mss is alles niet zo zwart wit?

Nu ook weer. Filmpjes en gimmicks vond ik echt heel slecht.
Ook mss iets teveel slechte moppen.
Maar ook 1 echt sterk uur. Net als vorig jaar had hij zijn darlings net iets meer mogen killen.
Beter formuleren dan?
Zoals Jules zegt kom je gewoon heel zuur over XDR gaat

HHVB gaan zien, slechtste show van hem dat ik al gezien heb dit was echt... slecht en cheap. Niet de vindingrijkheid dat we van hem gewoon zijn, gewoon meezeilen op wat sensatie berichten dat allang geleden in de media gestaan hebben gekoppeld met wat BV's in de show dat hij wel uitlacht maar die meewerken en zijn collega's zijn, afgewisseld met video fragmenten sorry maar ik kom voor een comedy show, niet om naar uw voorgeblikte video's te zien en ook niet om een kwartier naar eenzijdige stalkberichten te zien die ge gestuurd hebt naar haters op internet. Die zaal is ook veel te groot voor hem geworden 45€ om in de Lotto Arena naar een powerpoint over wat marginale TV momenten te komen zien dat concept klopt gewoon niet. Hij wil dan int sportpaleis volgend jaar zijne powerpoint laten zien achter zijn toogske... goed dat dat de laatste keer ga zijn want zoals hij zelf aangeeft het concept loopt op zijn eind. Tijd om zichzelf opnieuw uit te vinden.

HHVB gaan zien, slechtste show van hem dat ik al gezien heb dit was echt... slecht en cheap. Niet de vindingrijkheid dat we van hem gewoon zijn, gewoon meezeilen op wat sensatie berichten dat allang geleden in de media gestaan hebben gekoppeld met wat BV's in de show dat hij wel uitlacht maar die meewerken en zijn collega's zijn, afgewisseld met video fragmenten sorry maar ik kom voor een comedy show, niet om naar uw voorgeblikte video's te zien en ook niet om een kwartier naar eenzijdige stalkberichten te zien die ge gestuurd hebt naar haters op internet. Die zaal is ook veel te groot voor hem geworden 45€ om in de Lotto Arena naar een powerpoint over wat marginale TV momenten te komen zien dat concept klopt gewoon niet. Hij wil dan int sportpaleis volgend jaar zijne powerpoint laten zien achter zijn toogske... goed dat dat de laatste keer ga zijn want zoals hij zelf aangeeft het concept loopt op zijn eind. Tijd om zichzelf opnieuw uit te vinden.
Een show van bijna 3u.. ik heb er geen probleem mee dat hij die filmpjes en cameos gebruikt in die tijdspanne. De mopjes op zich zijn toch niet minder scherp dan vroeger? Ik vond het hem sieren om de dingen te benoemen gelijk ze zijn. Ik kan deze show moeilijker beoordelen omdat ik de try-out gezien heb. En heb toen meer dan 2 uur gelachen. Enkel het filmpje van James en de foto zat toen ook in die try-out, de andere dingen zijn geen absolute meerwaarde maar storen me niet. Tot nu toe geen enkele show in Lotto gezien maar zal wel kijken om naar het sportpaleis te gaan. Wil het wel eens meegemaakt hebben.

En Dirk-stuk vond ik top. Deed ze zoals hierboven al vermeld denken aan de kluut 😁

Terug
Bovenaan