Agony
Well-known member
Is nog 2023 die start hierNieuwste HHVB staat al op VRT Max. Opname van 2u45’ dus lijkt me de volledige show.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is nog 2023 die start hierNieuwste HHVB staat al op VRT Max. Opname van 2u45’ dus lijkt me de volledige show.
Bizar. Bij mij staat er nog steeds dat hij pas om 20u40 beschikbaar is.Nieuwste HHVB staat al op VRT Max. Opname van 2u45’ dus lijkt me de volledige show.
Ik heb hem dit jaar ook laten liggenVanwaar die zelfkastijding om toch naar XDR te kijken Hans?
Heb er u nog nooit iets goed weten over zeggen. Laat het gewoon links liggen als het niks voor u is.

En dat is u volste recht. Maar Hans is de kerel die heel het jaar door op hem zit te zagen en dan toch kijkt. Als jij een heel jaar lang zit te zagen op de masked sing ga jij die vrijdagavonden toch ook de vtm vermijden?Ik heb hem dit jaar ook laten liggen![]()
Bwa het verhaal van Dirk komt gewoon neer opToch een paar keer goed gelachen, vond het niet persé minder dan ander keren. Je moet het maar doen om voor elke zin/sketch een zaal doen lachen, in elke 3 zinnen.
Het verhaal Dirk is wel lachen, maar heeft nog weinig met de opzet van zijne show te maken en ook de reden dat hij het voor bekeken gaat houden?
Beter lezen dan?Heb er u nog nooit iets goed weten over zeggen.
Formuleer het dan anders want nu is het echt de speld in de hooiberg zoeken. En ja dan komt ge heel negatief over.Beter lezen dan?
Letterlijk gezegd dat hij een goeie show kan schrijven.
Beter formuleren dan?Beter lezen dan?
Letterlijk gezegd dat hij een goeie show kan schrijven.
Zelfde zever al gelezen in het WTTAA topic. Het is niet omdat je bepaalde zaken niet apprecieert dat alles daarom slecht is … Mss is alles niet zo zwart wit?
Nu ook weer. Filmpjes en gimmicks vond ik echt heel slecht.
Ook mss iets teveel slechte moppen.
Maar ook 1 echt sterk uur. Net als vorig jaar had hij zijn darlings net iets meer mogen killen.
Heb de indruk dat hij wat van zijn "ik ben 1 van jullie" kwijt is.HHVB gaan zien, slechtste show van hem dat ik al gezien heb dit was echt... slecht en cheap.
Een show van bijna 3u.. ik heb er geen probleem mee dat hij die filmpjes en cameos gebruikt in die tijdspanne. De mopjes op zich zijn toch niet minder scherp dan vroeger? Ik vond het hem sieren om de dingen te benoemen gelijk ze zijn. Ik kan deze show moeilijker beoordelen omdat ik de try-out gezien heb. En heb toen meer dan 2 uur gelachen. Enkel het filmpje van James en de foto zat toen ook in die try-out, de andere dingen zijn geen absolute meerwaarde maar storen me niet. Tot nu toe geen enkele show in Lotto gezien maar zal wel kijken om naar het sportpaleis te gaan. Wil het wel eens meegemaakt hebben.HHVB gaan zien, slechtste show van hem dat ik al gezien heb dit was echt... slecht en cheap. Niet de vindingrijkheid dat we van hem gewoon zijn, gewoon meezeilen op wat sensatie berichten dat allang geleden in de media gestaan hebben gekoppeld met wat BV's in de show dat hij wel uitlacht maar die meewerken en zijn collega's zijn, afgewisseld met video fragmenten sorry maar ik kom voor een comedy show, niet om naar uw voorgeblikte video's te zien en ook niet om een kwartier naar eenzijdige stalkberichten te zien die ge gestuurd hebt naar haters op internet. Die zaal is ook veel te groot voor hem geworden 45€ om in de Lotto Arena naar een powerpoint over wat marginale TV momenten te komen zien dat concept klopt gewoon niet. Hij wil dan int sportpaleis volgend jaar zijne powerpoint laten zien achter zijn toogske... goed dat dat de laatste keer ga zijn want zoals hij zelf aangeeft het concept loopt op zijn eind. Tijd om zichzelf opnieuw uit te vinden.

Hij is vooral zichzelf kwijtgeraakt en probeert dat recht te trekken. De show van ‘dit terzijde’ bracht dit mooi en duidelijk imo.Heb de indruk dat hij wat van zijn "ik ben 1 van jullie" kwijt is.
Neem nu dat stuk van Will. Dat had imo vroeger de show nooit gehaald. Daar zit geen goeie grap in, dat is geen zotte observatie. Heeft wss de Canvas cut niet gehaald mag ik hopen?De mopjes op zich zijn toch niet minder scherp dan vroeger?