Toch bij de betere HHVB's voor mij. Ik heb Agnew en Urbanus ooit in het Sportpaleis gezien en die hadden zoiets van "dat is hier een grote bak en die moet ik vullen". Met deze show werd die ruimte ook gebruikt want dit concept zou gewoon niet kunnen in een CC.
Een sportpaleis zijn "ruimte vullen" doet ge niet door een scherm te installeren en foto's en filmkes af te spelen terwijl ge achter een desk staat. Deze show paste imo beter in een CC, daar kunnen ze ook een scherm zetten hoor, dan dan moet je als je op een plaats van 45€ zit tenminste niet continue naar een extra scherm zitten kijken om nuances in zijn mimiek te kunnen zien, want als ge zonder Golden ticket gewoon kijkt naar hem achter die lecturn is het 90% van de tijd ook alsof ge naar een powerpoint foto aan het zien bent die zijn gezicht soms eens omdraait.
Om paar dingen uit die show te pikken dat memorabel waren want de andere bagger ben ik al vergeten:
- Intro: dat was goed gemaakt, mocht ook wel voor een Lotto Arena Entree als de rest wat ge gaat laten zien van showaspecten enkel een PPT is.
- Regi: Ja de vrouw van de Regi heeft iets marginaals gezegd dat keigrappig was. Is dat zijn verdienste of zijn vindingrijkheid? Nope
- Natalia: 10 minuten zeveren over armoede, zonder 1 deftige vindingrijke grap
- K3-tje guest act: trok op niks, publiek wist niet of ze moesten lachen of wanneer applaususeren
- Influencer van zijn werk: trok ook op niks, vanaf een stoel in de Lotto Arena een video bekijken van hem met een influencer van zijn werk waar hij beetje een wafel op de grond gaat smijten in Brussel en wat pubers in een zaaltje zetten die niet met hem willen lachen. Uniek!
- Ruben Van Gucht: wat heeft die daar nu eigenlijk over gezegd dat grappig of vernieuwend, creatief is? Helemaal niks, wel een mopje "zeg dat het uw kuisvrouw was dat zich aan het bukken was" dat was grappig, maar de rest duurde toch veel te lang, uw VRT gebouw interesseert ons ook niks
- Ninove: Beetje referentie maken met de kampioenen, wat ulta-cheap logo van de Kampioenen over hun logo gephotoshopped, wat lachen met marginale personages dat in beeld komen, is dat zijn verdienste of de verdienste van die acteurs?
- James Cook: dat hij die zijn trouwfoto identiek had nagemaakt interesseerde mij eigenlijk helemaal niks, moest dat grappig zijn ofzo? En dat werd dat uitgemolken niet te geloven, hij moest zelfs een video laten zien waar hij langs gaat bij James Cooke om die foto af te geven "dit is gene fotoshop he James!!?". I don't give a shit dat is niet eens grappig en zijn echte die-hard fans die hebben daar vast al een half jaar geleden mee gelachen.
- Bart De Pauw: waarom begint die zelfs over BDP dat interesseert niemand nog wat en is al zolang uitgemolken, "maak u geen zorgen we gaan nog gigantisch hard lachen met dit einde" wanneer dan?
- Lachen met haters op internet: Wat stalkberichten gaan sturen naar 30 mensen dat op Facebook iets gezegd hebben, waarvan er 1 mens (wschlk een echte retard) reageerde die spellingsfouten maakte en de andere 2 van de 30 redelijk normaal reageerden voor dat soort volk? Een foto van uw voeten naar hem doorsturen dat is de vindingrijkheid die we verwachten? En dan hebt ge hem ook nog gevonden op 2dehands via een of ander advertentie op zijn socials dat is de ultieme cliffhanger dan?
De eerste 10-15 minuten vond ik goed, en daarna heb ik om de 5 minuten nekeer met iets gelachen maar was ik eigenlijk meer aan het wachten van wanneer komen zijn ultieme XDR momentjes nu.