Vlaamse stand-up comedy

En Alex was weer zichzelf met zijn grapjes over de joden en zijn aanbidding van het Duitse rijk hier en daar een geluidje en zijn adoratie voor zijne dwergpoedel dat zelfs zover gaat dat hem er zijne lul wilt insteken , druk gebaren maken en veel lawaai maken …en dan begon hem over het woke zijn …..en dan als gewoonlijk de laatste 5 min heel zijne show samenvatten en dan die belerende zin loslaten op zijn publiek …zoals gewoonlijk dus en heb het dan ook maar afgezet voor het eind . ;)

Heb Kamal nooit echt grappig gevonden dus zijne show nu ook afgezet na een kleine 15 min (niet dat ik hem dus een kans gegeven heb en dat er mensen zijn die daarvoor willen betalen …..)
Alex is al enkele shows heel voorspelbaar en is precies blijven stil staan qua humor. Mij boeit het inderdaad niet meer. Kamal vond ik vorig jaar ook niet wauw maar wel beter dan dit jaar.

Dat comedians nog steeds de walenkaart trekken als grap is wel zeer makkelijk. Maar zo waren er wel meerdere.

Zijn vingertje naar de politici was wel zeer kort door de bocht.

Met ACID is dat toch uiteindelijk goed aangepakt van beiden?
Was gewoon een belachelijke reactie van Xander imo.
Bon, nog niet overtuigd dat Xander opeens zo goed tegen kritiek zou kunnen.
Alleszins nog altijd ne kleine meneer bij momenten, die weinig (h)erkentelijk is voor mensen die hem geholpen hebben om zijn carrière te redden met zijn HHVB.

Laatst bewerkt:
En Alex was weer zichzelf met zijn grapjes over de joden en zijn aanbidding van het Duitse rijk hier en daar een geluidje en zijn adoratie voor zijne dwergpoedel dat zelfs zover gaat dat hem er zijne lul wilt insteken , druk gebaren maken en veel lawaai maken …en dan begon hem over het woke zijn …..en dan als gewoonlijk de laatste 5 min heel zijne show samenvatten en dan die belerende zin loslaten op zijn publiek …zoals gewoonlijk dus en heb het dan ook maar afgezet voor het eind . ;)

Heb Kamal nooit echt grappig gevonden dus zijne show nu ook afgezet na een kleine 15 min (niet dat ik hem dus een kans gegeven heb en dat er mensen zijn die daarvoor willen betalen …..)
Hier ook geen fan van Kamal z'n humor maar het blijft wel een publiekstrekker. Al ga ik dus nooit in de zaal zitten :).

Alex z'n show was zoals z'n vorige 2: 1/4 grappig, 3/4 zzz. Hij heeft wel een interessante kijk op bepaalde zaken maar het publiek komt nu eenmaal voor de moppen. Bij z'n oudere shows was non-stop humor precies toch eerder de doelstelling dan nu. Jammer. Maar opnieuw: publiekstrekker. Kan je alleen maar bewondering voor hebben.

Was gewoon een belachelijke reactie van Xander imo.
Bon, nog niet overtuigd dat Xander opeens zo goed tegen kritiek zou kunnen.
Alleszins nog altijd ne kleine meneer bij momenten, die weinig (h)erkentelijk is voor mensen die hem geholpen hebben om zijn carrière te redden met zijn HHVB.
Jij bent daar onderdeel van? (Oprechte vraag aangezien je precies praat met extra info)

Hier ook geen fan van Kamal z'n humor maar het blijft wel een publiekstrekker. Al ga ik dus nooit in de zaal zitten :).
De vraag is natuurlijk wel, wat voor publiek. :)
Ik zat vorig jaar 2 keer in zijn zaal. Niet omdat ik het per se wou zien, maar om iemand te vergezellen die daar moest werken. Heel speciaal publiek toch, die kapot gingen bij de meest bizarre moppen. Maar die mensen hebben zich wel geamuseerd die avond.

Awel , dat vraag ik mij soms ook af bij Alex …wat voor een publiek zit daar altijd .
Die doet iets vulgair , gooit daar een mop over adolf en hitler in de zaal en begint dan nog eens over de joden en iedereen staat daar een staande ovatie te geven blijkbaar ….dus de mensen willen dat horen en zien blijkbaar bij hem en dan heeft hem gelijk dat hem daar gewoon staat te vuilbekken , poepende bewegingen ligt te maken , over vinger in het gat duwen en in uw bakkes speken ….het publiek wilt dat zien en horen blijkbaar …of wel ben ik gewoon ouderwets . ;)
(Alhoewel ik vrij denkend ben en niet direct vies ben van wat hem daar staat te doen maar soms is het er toch gewoonweg over en dat zenden ze dus gewoon uit op den tv ….. )

(Dit terzijde , vraag mij nog altijd af tegen wie Bart de Wever bezig was toen hem daar uit de bus kwam in die jambers “film” , van gij gaat niet naar de nudies vanavond en gij gaat uw broek aanhouden vanavond …vind het vreemd dat daar dus totaal niks over gepost wordt . ;). )

(Dit terzijde , vraag mij nog altijd af tegen wie Bart de Wever bezig was toen hem daar uit de bus kwam in die jambers “film” , van gij gaat niet naar de nudies vanavond en gij gaat uw broek aanhouden vanavond …vind het vreemd dat daar dus totaal niks over gepost wordt . ;). )
Dat van die broek uiteraard Ben Weyts

Ik ga één ding zeggen...ik kan sinds de HHVB van dit jaar het woord 'moisturizen' niet meer horen zonder in de lach te schieten.

Net thuis van Xander, vond toch wel goe :)

Is dat trouwens elke avond een andere bv die opkomt?

‘T is jammer dat zo’n gedoe is van de kust naar ginder.

Hoe lang duurde de show? Want vanavond duurt de uitzending maar 1 uur en 35 minuten ofzo. En las toch ergens dat de show weer 3 uur duurde? Dan is er wel heel veel uitgeknipt.

Hoe lang duurde de show? Want vanavond duurt de uitzending maar 1 uur en 35 minuten ofzo. En las toch ergens dat de show weer 3 uur duurde? Dan is er wel heel veel uitgeknipt.
De show heeft bijna 3 uren geduurd, mijn gat deed zeer en mijn mond plakte toe van de dorst :D Daar in de lotto arena kan je wel niet zomaar achter drank als je in de tribune zit, heel die rij moet er uit :p

De volledige show kwam volgende week op vrt max geloof ik.

Dus eerste de Koen De Poorter cut en direct erna volledig op VRT Max. Toppie.

Terug
Bovenaan