Agony
Well-known member
Alex is al enkele shows heel voorspelbaar en is precies blijven stil staan qua humor. Mij boeit het inderdaad niet meer. Kamal vond ik vorig jaar ook niet wauw maar wel beter dan dit jaar.En Alex was weer zichzelf met zijn grapjes over de joden en zijn aanbidding van het Duitse rijk hier en daar een geluidje en zijn adoratie voor zijne dwergpoedel dat zelfs zover gaat dat hem er zijne lul wilt insteken , druk gebaren maken en veel lawaai maken …en dan begon hem over het woke zijn …..en dan als gewoonlijk de laatste 5 min heel zijne show samenvatten en dan die belerende zin loslaten op zijn publiek …zoals gewoonlijk dus en heb het dan ook maar afgezet voor het eind .
Heb Kamal nooit echt grappig gevonden dus zijne show nu ook afgezet na een kleine 15 min (niet dat ik hem dus een kans gegeven heb en dat er mensen zijn die daarvoor willen betalen …..)
Dat comedians nog steeds de walenkaart trekken als grap is wel zeer makkelijk. Maar zo waren er wel meerdere.
Zijn vingertje naar de politici was wel zeer kort door de bocht.

.
Daar in de lotto arena kan je wel niet zomaar achter drank als je in de tribune zit, heel die rij moet er uit