Herman De Croo
Well-known member
Ik ben het woord voor woord eens met de review. Hele zwakke show, geen spitsvondigheden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem. En in een live mosselen vind ik hem ook maar flauw.Kijk graag naar HHVB en luister graag naar Mosselen, maar kan de persoon Xander De Rycke niet meer appreciëren. Heel zelfingenomen en arrogante man.
Ergens zit daar een verlegen man in denk ik. Hij zegt ook dat hij zich enkel goed voelt naast mensen zoals Philippe Geubels, Jelle de Beule etc…Kijk graag naar HHVB en luister graag naar Mosselen, maar kan de persoon Xander De Rycke niet meer appreciëren. Heel zelfingenomen en arrogante man.
Dat is toch gewoon een zeer gevatte manier om die slechte review te kaderen?Wel weer onnozele reactie van Xander op die slechte review.
![]()
Xander De Rycke
Recensies zijn vaak een beetje zoals #HHVB zelf. De incoherente woorden van een verwarde man die het niet helemaal snapt. ❤️ #HHVBwww.facebook.com
Niet gevat of geestig hè Xander.
Doet mij aan die belachelijke reactie van hem op dat filmpje van Acid denken. Be the bigger man, ookal slaat die recensie op niets.
Zelf wel benieuwd naar de show zelf. Vorig jaar vond ik dat eerste uur echt heel slecht. Vooral door zijn folliekes. Hoor nu wel vooral positieve zaken.
Dan hebben we een andere definitie van gevat.Dat is toch gewoon een zeer gevatte manier om die slechte review te kaderen?
Als iedereen je lof geeft en je show bestoeft, dan slaat één review die net het tegenovergestelde zegt gewoon de bal mis. De manier hoe hij dit hier dan kadert is gewoon het een verderzetting van de show.

Dan hebben we een andere definitie van gevat.
Imo is het classic Xander die het moeilijk heeft met kritiek. Je kan dit perfect negeren. En als je er al een review uit de krant van west Vlaanderen moet gaan bijnemen. Vond de recensie zeker niet spot on hoor, en 1 ster is uiteraard belachelijk. Maar lijkt me straf dat het volledig van de pot gerukt is.
Gewoon negeren en genieten van de goeie recensies zou ik zeggen.
Dus als je niet om kan met kritiek moet je ook maar gewoon over u heen laten lopen?Ik zou daar allemaal kunnen inkomen als Xander Xander niet was. Dat geween omdat hij niet in de slimste mens mocht meedoen, die hele vete met Geubels, die reactie op Acid zijn filmpje. Kan gewoon echt heel moeilijk om met kritiek en voelt zich snel misnoegd.
Met ACID is dat toch uiteindelijk goed aangepakt van beiden?Ik zou daar allemaal kunnen inkomen als Xander Xander niet was. Dat geween omdat hij niet in de slimste mens mocht meedoen, die hele vete met Geubels, die reactie op Acid zijn filmpje. Kan gewoon echt heel moeilijk om met kritiek en voelt zich snel misnoegd.
Voila, ACID reageert op een stukje van Xander en krijgt zo aandacht van comedypubliek en Xander krijgt aandacht via ACID publiek. Win winMet ACID is dat toch uiteindelijk goed aangepakt van beiden?