Vlaamse stand-up comedy

Wel weer onnozele reactie van Xander op die slechte review.

Niet gevat of geestig hè Xander.
Doet mij aan die belachelijke reactie van hem op dat filmpje van Acid denken. Be the bigger man, ookal slaat die recensie op niets.

Zelf wel benieuwd naar de show zelf. Vorig jaar vond ik dat eerste uur echt heel slecht. Vooral door zijn folliekes. Hoor nu wel vooral positieve zaken.

En dan alle fans en groupies natuurlijk reageren op de Facebook van Xander de Rijcke. Om hem te steunen. Al even belachelijk als die review.

Xander heeft dit inderdaad helaas nodig. Wie de beslissing maakt om in de picture te gaan staan, moet daar tegen kunnen. Of wat denk je nu? Dat iedere Belg jouw show fantastisch zal vinden?

Kijk graag naar HHVB en luister graag naar Mosselen, maar kan de persoon Xander De Rycke niet meer appreciëren. Heel zelfingenomen en arrogante man.

Vond het wel een heel goeie show, het id gewoon het vertrouwde concept zoals altijd.

Zie dezelfde mensen klagen over Xander net als anders, best gewoon niet leer kijken om je de frustratie te besparen. De stijl van Xander is nog altijd dezelfde gebleven

Laatst bewerkt:
Kijk graag naar HHVB en luister graag naar Mosselen, maar kan de persoon Xander De Rycke niet meer appreciëren. Heel zelfingenomen en arrogante man.
Idem. En in een live mosselen vind ik hem ook maar flauw.
Is ook vooral vriendelijk tegen mensen die hij nodig heeft, en weinig erkentelijk naar mensen achter de schermen die hem vroeger geholpen hebben.
Maar kan wel nog altijd een goeie show schrijven.

Wanneer je een 1/5 uitdeelt als buitenbeentje kan je toch niet verschieten dat er weerwerk komt? Dit kan ook reflectie zijn voor de reviewer of hij wel de geschikte persoon was.

Ergens zit daar een verlegen man in denk ik. Hij zegt ook dat hij zich enkel goed voelt naast mensen zoals Philippe Geubels, Jelle de Beule etc…

Ik vind hem niet arrogant maar ik snap wel wat je bedoelt.

Wel weer onnozele reactie van Xander op die slechte review.

Niet gevat of geestig hè Xander.
Doet mij aan die belachelijke reactie van hem op dat filmpje van Acid denken. Be the bigger man, ookal slaat die recensie op niets.

Zelf wel benieuwd naar de show zelf. Vorig jaar vond ik dat eerste uur echt heel slecht. Vooral door zijn folliekes. Hoor nu wel vooral positieve zaken.
Dat is toch gewoon een zeer gevatte manier om die slechte review te kaderen?
Als iedereen je lof geeft en je show bestoeft, dan slaat één review die net het tegenovergestelde zegt gewoon de bal mis. De manier hoe hij dit hier dan kadert is gewoon het een verderzetting van de show.

Maandag ook gaan kijken, en ik kan niet zeggen dat de gehele show van het allerbeste niveau was.
Er zaten zeer goeie stukken in maar ook mindere. Dat hij zichzelf ook te kakken zet is leuk, maar je doet dit beter door mensen die dit echt kunnen. Een Karen Damen of Stefie Mercie zijn daar niet geschikt voor.
Hij bewandelt ook een dunne lijn want de sterkte van de show is net dat hij geen matig scherpe moppen maakt over BV’s, maar vaak regelrechte over de lijn van niet meer grappig voor de persoon in kwestie maar hilarisch voor het publiek. En dat zit er steeds minder en minder in, en dat is jammer.

Dat is toch gewoon een zeer gevatte manier om die slechte review te kaderen?
Als iedereen je lof geeft en je show bestoeft, dan slaat één review die net het tegenovergestelde zegt gewoon de bal mis. De manier hoe hij dit hier dan kadert is gewoon het een verderzetting van de show.
Dan hebben we een andere definitie van gevat. ;)

Imo is het classic Xander die het moeilijk heeft met kritiek. Je kan dit perfect negeren. En als je er al een review uit de krant van west Vlaanderen moet gaan bijnemen. Vond de recensie zeker niet spot on hoor, en 1 ster is uiteraard belachelijk. Maar lijkt me straf dat het volledig van de pot gerukt is.

Gewoon negeren en genieten van de goeie recensies zou ik zeggen.

Dan hebben we een andere definitie van gevat. ;)

Imo is het classic Xander die het moeilijk heeft met kritiek. Je kan dit perfect negeren. En als je er al een review uit de krant van west Vlaanderen moet gaan bijnemen. Vond de recensie zeker niet spot on hoor, en 1 ster is uiteraard belachelijk. Maar lijkt me straf dat het volledig van de pot gerukt is.

Gewoon negeren en genieten van de goeie recensies zou ik zeggen.

Je kan dat op 2 manieren bekijken.
Hij krijgt overall bijna lyrische reviews voor zijn stuff, elke recensent geeft hem het maximale voor zijn werk. En daarmee pakt hij uit, en dat is ook zijn recht.
Maar in dezelfde adem neemt hij dan ook die enige zeer negatieve review en plaatst die in datzelfde kader ertussen. Daarmee geef je op een slimme manier aan dat er ergens iets niet klopt.

Volledig van de pot gerukt is het dan wel misschien niet. Je mag gerust heel kritisch zijn en vinden dat het Maxy Cortega stuk je niet interesseerde en de mop over James Cooke niet leuk was. Maar je kan dat ook aangeven door 3/5 te geven, en niet belachelijk te doen en 1/5 te geven alsof het het slechtste is wat je kan gaan bekijken.

Ik ga zelf morgen pas naar de show dus kan nog niet over het inhoudelijke spreken.

Die reviews ja mensen zullen altijd focussen op het negatieve en het positieve wat meer negeren. Ik zei dat ik ging kijken op oudejaarsavond en kreeg direct "ah die had maar 1/5". En dan vind ik het in perspectief plaatsen door alle reviews te tonen gewoon de beste aanpak.

Wat ik dan ook wel grappig vind is dat ik overal hoor dat recensenten minder en minder relevant zijn maar als er een 1/5 passeert we er wel allemaal rond staan te dansen als prehistorisch volk dat het vuur heeft ontdekt. Als Xander er dan zelf op aangesproken blijft worden moeten we ook niet verschieten dat hij er op gaat reageren.

Ik zou daar allemaal kunnen inkomen als Xander Xander niet was. Dat geween omdat hij niet in de slimste mens mocht meedoen, die hele vete met Geubels, die reactie op Acid zijn filmpje. Kan gewoon echt heel moeilijk om met kritiek en voelt zich snel misnoegd.

Ik zou daar allemaal kunnen inkomen als Xander Xander niet was. Dat geween omdat hij niet in de slimste mens mocht meedoen, die hele vete met Geubels, die reactie op Acid zijn filmpje. Kan gewoon echt heel moeilijk om met kritiek en voelt zich snel misnoegd.
Dus als je niet om kan met kritiek moet je ook maar gewoon over u heen laten lopen?

En ja, die voorbeelden dat je aanhaalt. Slimste mens snapt hij nu zelf ook waarom dat vroeger gewoon niet ging en heeft hij mea culpa geslagen. Vete met Geubels is hij tot inzicht gekomen en heeft hij uitgepraat, ook een mea culpa. Mensen kunnen ook groeien he, dan is het ook niet nodig om wie ze toen waren onder stolp te plaatsen en er steeds op terug te komen.

Met ACID is dat toch uiteindelijk goed aangepakt van beiden?

Snap die kritiek toch ook niet echt
De 'oude' Xander kon er idd slecht mee om, maar nu geldt dat toch totaal niet meer?
Hij is geëvolueerd, nu jij nog Hans :hug:

Kamal afgezet na 5min, not my thing. Niets samenhang/opbouw, enkel wat gemakkelijke flauwe "grapjes/woordspelingen". Zijn vorige twee vond ik ook maar so-so (soms goede stukjes).

Ja Kamal zijn niveau was echt bedenkelijk, op de duur werd het zelf een copycat van Geert Hoste.

Hier en daar wel kunnen lachen, maar voor het overgrote deel ofwel totaal niet grappig, of veel te hyper.

Volgende keer pas ik wel.

En Alex was weer zichzelf met zijn grapjes over de joden en zijn aanbidding van het Duitse rijk hier en daar een geluidje en zijn adoratie voor zijne dwergpoedel dat zelfs zover gaat dat hem er zijne lul wilt insteken , druk gebaren maken en veel lawaai maken …en dan begon hem over het woke zijn …..en dan als gewoonlijk de laatste 5 min heel zijne show samenvatten en dan die belerende zin loslaten op zijn publiek …zoals gewoonlijk dus en heb het dan ook maar afgezet voor het eind . ;)

Heb Kamal nooit echt grappig gevonden dus zijne show nu ook afgezet na een kleine 15 min (niet dat ik hem dus een kans gegeven heb en dat er mensen zijn die daarvoor willen betalen …..)

Terug
Bovenaan