zwarten
Well-known member
Ik minimaliseer niets. Er zijn zaken gebeurd die niet koosjer waren.(zie mijn post paar paginas terug) Maar dit was maar bij 4 van de 18 beschuldigden. En daar zijn ze gelukkig maar voor gestraft. 3 jaar dacht ik effectief?nu niet minimaliseren, hé. Ze zijn veroordeeld niet enkel voor wapenbezit, maar wel degelijk ook voor terrorisme (méér dan enkel die Thomas) én de meesten ook voor bendevorming. Dat is niet omdat je met 20 man elk apart enkele wapentjes hebt, hé.
And i quote.Vergeet niet dat de huiszoekingen ook in legerkazernes gebeurden, dat was dus niet enkel bij de mensen thuis, ze namen het effectief mee.
Die mensen leven vaak langere tijd op de kazerne. Dus locatie van wapens is niet echt van belang.,,Deze wapens zijn niet bij het leger gestolen. De bom is wellicht zelf gemaakt en zat verborgen in een rugzak, maar was voldoende om een auto mee op te blazen'', benadrukt Daniël Bernard.
Tis nu niet dat ze hun hele hebben en houden tweewekelijks bij de ma over de vloer brachten he.
'Hier ma is mijne was. En als ge klaar zijt kunt ge mijne luger P08 eens inolieen.?'
Das spijkers op laag water zoeken? Van hoeveel centimeter tussen handwapen en bijl spreken we over tuingerief of illegaal wapen?Een bijl wordt niet zomaar illegaal, hé. Als dat in je tuinhuis ligt bij materiaal voor in de tuin, is dat geen probleem. Een bijl naast een pistool in de garage is wél een groot probleem en terecht.
nog een kleine edit. Wist je dat de betrokkenen hun wapens teruggekregen hebben?
Desondanks oordeelde de rechtbank dat de veroordeelden hun wapens terugkregen, omdat ze - aldus het vonnis - geen gebruik hadden kunnen maken van de regularisering ten gevolge de nieuwe wapenwet uit 2007
Laatst bewerkt: