Desktop Videokaarten schandalig duur?

Het product nummer dat ze ook geven is een 1650.
Dat is 99% zeker dat ze geen 3070 gaan opsturen.

If it's too good to be true, it probably is...
 
Had het niet echt in detail bekeken, dacht gewoon dat het een foutje was dat kon geexploiteerd worden:p
Achja, als het fout loopt moet Amazon je toch terugbetalen ( of je kan retourneren als het effectief een 1660is), dus in principe heb je niets te verliezen.
Soit, omdat ik geen zin had in het gedoe, toch maar geannuleerd:)
 
Is ook niet zo simpel zoals je zegt omdat het niet verkocht is door Amazon maar door die Skysales.
Amazon gaat je doorverwijzen naar die Skysales winkel
 
Is ook niet zo simpel zoals je zegt omdat het niet verkocht is door Amazon maar door die Skysales.
Amazon gaat je doorverwijzen naar die Skysales winkel
Heb mn geld al terug hoor:) Maar idd de kans dar ik een 3070 zou ontvangen hebben was klein, maar ik dacht "je weet maar nooit". Soit, uiteindelijk toc maar niet geriskeerd.
 
Er wordt veel gescamd op Amazon. Wel altijd third party vendors, niet Amazon zelf.
Je zou dan toch verwachten dat Amazon daar een verantwoordelijkheid heeft... Dat was ook mijn redenering: als het een scam/vergissing blijkt (= worst case), krijg ik mijn geld terug van Amazon. Best case heb ik een 3070 aan een schappelijk prijsje..
 
Trouwens als op Amazon écht een 'fout' qua prijs maakt kunnen ze dat nog altijd herroepen. Ik heb ook eens iets proberen uitbuiten dat aan 150 euro stond (wat normaal 1000+ kostte) en de volgende dag kreeg ik een mailtje dat er een fout was met de pricing blabla en hebben ze mijn geld teruggestort.
 
Laatst bewerkt:
Je zou dan toch verwachten dat Amazon daar een verantwoordelijkheid heeft... Dat was ook mijn redenering: als het een scam/vergissing blijkt (= worst case), krijg ik mijn geld terug van Amazon. Best case heb ik een 3070 aan een schappelijk prijsje..

Heel eerlijk: ik weet niet tot waar de verantwoordelijkheden en dekking van Amazon reikt.
Op 2dehands bijvoorbeeld heb je totaal geen aansprakelijkheid voor 2dehands dacht ik, en in dit model is Amazon dan vergelijkbaar met een 2dehands aangezien zij een platform aanbieden waar derde partijen zaken verkopen. Bol doet dit ook.
Vanuit het standpunt van betrouwbaarheid heeft Amazon er natuurlijk wel baat bij om toch een en ander te garanderen.

Maar dus TL;DR: ik weet het niet :)
 
Amazon heeft een A-tot-Z-garantie als je iets bij een 3rd party aankoopt.
Het is omslachtiger maar je aankoop wordt 100% vergoed bij verlies of oplichting.

 
De prijzen van de 3xxx reeks van Nvidia en de 67xx en 68xx van AMD blijven nu toch al een tijdje rond hetzelfde niveau schommelen... Nog steeds te duur vind ik. Het zal wachten worden op de release van de 4060ti en de 4070 zeker eer de prijzen van de vorige generatie nog wat zullen zakken?
 
De prijzen van de 3xxx reeks van Nvidia en de 67xx en 68xx van AMD blijven nu toch al een tijdje rond hetzelfde niveau schommelen... Nog steeds te duur vind ik. Het zal wachten worden op de release van de 4060ti en de 4070 zeker eer de prijzen van de vorige generatie nog wat zullen zakken?
Ze zijn duur, maar ik heb nu onlangs een Asus X13 laptop met externe 3080 kunnen kopen aan 1900€. Gezien de rest van de hardware dat daar op zit, vind ik dat eigenlijk "nog wel meevallen". Het doet mij ook vermoeden dat de marge die momenteel wordt genomen op de 30xx reeks nog zeer hoog is.
 
De prijzen van de 3xxx reeks van Nvidia en de 67xx en 68xx van AMD blijven nu toch al een tijdje rond hetzelfde niveau schommelen... Nog steeds te duur vind ik. Het zal wachten worden op de release van de 4060ti en de 4070 zeker eer de prijzen van de vorige generatie nog wat zullen zakken?
We zitten terug rond MSRP prijzen voor de 3xxx reeks, dus of deze voorlopig nog veel gaan zakken heb ik m'n twijfels bij.
 
We zitten terug rond MSRP prijzen voor de 3xxx reeks, dus of deze voorlopig nog veel gaan zakken heb ik m'n twijfels bij.
Ja, maar de midrange reeks van de nieuwe generatie staat voor de deur. Is het in het verleden ooit al voorgevallen dat bijna 2 jaar en half na de release, de kaarten nog aan MSRP stond?

Nuja, er was ook nooit gelijktijdig, een pandemie, een chiptekort en cryptoboom in het verleden dus misschien houdt die vergelijking niet echt steek...
 
Terug
Bovenaan