Renegadexxripxx
Well-known member
Awel, heb het dan eens over de grond, want dat vraag ik nu al de hele tijd.
De grond, die is dat iemand tegen wie er klachten zijn (dat stond al in de eerste post van dit topic) in eenzelfde beroep, in dezelfde functie, aan zou moeten blijven tijdens het onderzoek omdat anders zijn carrière eraan is. Niet alleen dus in dezelfde functie, maar als de klachten kloppen, tussen zijn geprefereerde slachtoffers. Verdedig dat eens.
Ik zie niet in wat zijn vroegere gedrag te maken heeft met zijn huidige functioneren als docent.
Ofwel is het antwoord niets en je laat die gewoon zijn lessen geven.
Ofwel hervalt die in zijn gedrag en dan komen er nieuwe klachten binnen. Op basis waarvan je dan de nodige stappen onderneemt. Ergo zolang niets bewezen is, is dat schorsing. Op moment dat onomstotelijk bewezen is, is dat ontslag.
Dus persoonlijk zie ik niet echt een reden waarom je die nu zou schorsen. Of gaan we in de toekomst tot in het einder der dagen iemand zijn historie laten meeslepen?
Al moet ik eerlijk zijn dat ik een persoon die van pedofielie beschuldigd wordt of iemand die van grensoverschrijdend gedrag beschuldigd wordt op een ander niveau plaats. Dus om dat dan ook als gelijkwaardig te beschouwen in een vergelijking, daar heb ik het toch wel iets of wat moeilijk mee.