Maar dan moeten ze daarna nog contact maken (meiske aanspreken) en ze op zijn minst op haar gemak kunnen stellen totdat ze ergens zijn/passeren waar ze snode plannen kunnen waarmaken. Veel kans van slagen gaat uw plan niet hebben als ge ze gewoon vastgrijpt en fysiek probeert te kidnappen
En ge kunt ze uiteraard achtervolgen maar dan zit het terug in de situatie dat ze op haar ongemak is en hulp inroept (indien mogelijk) of in een drukker gebied blijft.
Het is net iets makkelijker om een gesprek aan te knopen/verder te zetten met iemand die al denkt dat ge te vertrouwen zijt
Gij denkt duidelijk niet als een aanrander, of een vrouw
Ik vind dat een moeilijke want ja het is natuurlijk een goeie oplossing maar:
- ge laat ze alleen (dus ik zou het niet doen als er geen ander volk in de wagon is, en indien wel ander volk zou ik ffkes melden om dat in het oog te houden)
- wie weet hoe snel vindt ge die conducteur. Ik heb toch vaak op treinen gezeten waar ik geen flauw idee had waar de conducteur was (naar voor of naar achter) en ik er ook gene zien passeren heb een uur lang
- ik weet niet zo goed wat conducteurs doen buiten Securail bellen. Misschien hebben ze betere tactieken (hopelijk)
Het meest belangrijke is dat ge ze niet alleen in een wagon laat imo