Veldritseizoen 2022-2023

Die ploegen betalen hun betere renners ook al meer he, staat los van startgeld
Klopt. Maar waar haalt Nys het dan dat het onleefbaar wordt voor de andere renners hé...
Volgens mij roept hij het uit, omdat hij zelf geen van de "grote 3" in zijn team (meer) heeft.
Lars heeft een zeer degelijk seizoen. Maar Aerts is weg... En voor zijn zoon en Ronhaar is het nog wat te vroeg. Hij moet het momenteel vooral bij de vrouwtjes zoeken dus.

Klopt. Maar waar haalt Nys het dan dat het onleefbaar wordt voor de andere renners hé...
Volgens mij roept hij het uit, omdat hij zelf geen van de "grote 3" in zijn team (meer) heeft.
Lars heeft een zeer degelijk seizoen. Maar Aerts is weg... En voor zijn zoon en Ronhaar is het nog wat te vroeg. Hij moet het momenteel vooral bij de vrouwtjes zoeken dus.
Mss blijft er gewoon teveel geld kleven bij Bob Verbeeck zelf :unsure:

Altijd eerst googlen (nu ja, ik maak die fout ook wel regelmatig hoor) ;)

Bij mij is het wel zo, dat als ik iets post dat niet juist is, en ik wil dit 1 fucking minuut later corrigeren, gegarandeerd ben ik dan al TE laat! :tongue:

Hoe kan da nu? De Ronde van Vlaanderen is het eerste weekend van april (met daarvoor nog G-W/E3 - MSR en Tirreno/Nice).

Strade is de week na de Omloop. Begin maart bedoelde je waarschijnlijk :)

Jaja gasten ik bedoelde maart eh, mijn post was iets te snel gemaakt :P

Dan zijn ze er snel ze :P

Als je in 3 posts iets anders aangeeft en dan zeggen dat ik normaal moet doen terwijl ik normaal ben? :rofl:

Mathieu gewoon pech met dat spoor vandaag
Normaal is een subjectief gegeven en voor iedereen anders.. ;)

Dat noemt men onder druk staan en dan maak je zo een fouten.. das ook cross..

Als organisator zou ik mijn budget toch ook eerst zoveel mogelijk sturen naar de "grote 3". Je kan niet verwachten om hetzelfde startgeld te krijgen als je 2 categorieen lager presteert.

En uit organisatorisch standpunt de grote 3 kiezen hun crossen uit en kunnen kiezen op basis van het startgeld. De anderen rijden de klassementen dus ze moeten ook gewoon komen.

Hoezo nee? Als er nu 1 ding wel duidelijk is, is dat VDP die fout maakt in de laatste ronde omdat hij onder druk staat. Net zoals Van Aert de fout maakt aan het begin van de ronde omdat hij onder druk gezet wordt.
Dat is geen fout, dat is pech met het spoor.
Precies of je ziet dat in de modder en elke ronde kan dat anders zijn

Dat is geen fout, dat is pech met het spoor.
Precies of je ziet dat in de modder en elke ronde kan dat anders zijn
Dat is wel een fout, je ziet gewoon dat hij uit evenwicht is nog voor hij in dat spoor stuurt. Als je daar al 15x gepasseerd bent kan je echt wel voorspellen hoe die strook zich gedraagt.

Anders moet je zelf maar eens naar zijn interview luisteren na de finish.

"Ik maak een fout in de laatste ronde" , "foutloos blijven hoort er ook bij".

Dat is wel een fout, je ziet gewoon dat hij uit evenwicht is nog voor hij in dat spoor stuurt. Als je daar al 15x gepasseerd bent kan je echt wel voorspellen hoe die strook zich gedraagt.

Anders moet je zelf maar eens naar zijn interview luisteren na de finish.

"Ik maak een fout in de laatste ronde" , "foutloos blijven hoort er ook bij".
Dat is geen fout, na hem passeren elke ronde nog 80 andere dus dat parcours veranderd.

Maar ik had hem gezegd dat hem van de woordvoerder van WVA niet meer mocht zeggen dat hem slechte benen had of pech en hij heeft geluisterd

Dat is geen fout, na hem passeren elke ronde nog 80 andere dus dat parcours veranderd.

Maar ik had hem gezegd dat hem van de woordvoerder van WVA niet meer mocht zeggen dat hem slechte benen had of pech en hij heeft geluisterd
Het niveau van uw reply's zijn blijkbaar even zwak als uw kennis van cross. Hier even op een dwaze manier proberen te weerleggen wat de persoon zelf analyseert. :wallbash:.

En nee, een parcours veranderd niet zo hard (zelfs in de modder, na passage van 80man) dat het enkel van geluk of pech afhangt dat je fouten maakt.

Het niveau van uw reply's zijn blijkbaar even zwak als uw kennis van cross. Hier even op een dwaze manier proberen te weerleggen wat de persoon zelf analyseert. :wallbash:.

En nee, een parcours veranderd niet zo hard (zelfs in de modder, na passage van 80man) dat het enkel van geluk of pech afhangt dat je fouten maakt.
Sporen veranderen wel, zeker de diepte en dat hoeft echt niet veel te schelen.

Ik heb op BK podium van cross gestaan, jij ook?

Mss moet jij nog eens naar zijn interview luisteren want hij spreekt van foutje en geen fout. Maar voor mij is dat zelfs geen foutje

Sporen veranderen wel, zeker de diepte en dat hoeft echt niet veel te schelen.

Ik heb op BK podium van cross gestaan, jij ook?

Mss moet jij nog eens naar zijn interview luisteren want hij spreekt van foutje en geen fout. Maar voor mij is dat zelfs geen foutje
Laten we dan toch maar degene die al meermaals op het podium van een WK gestaan heeft en 1 van de beste ooit volgen dan iemand hier op het forum die ooit eens op een BK podium gestaan heeft. Voor jou zal het dan wel meer pech dan kunde geweest zijn. Voor mij stopt de discussie dan ook wel als je de letterlijke woorden van VDP niet wilt accepteren.

Laten we dan toch maar degene die al meermaals op het podium van een WK gestaan heeft en 1 van de beste ooit volgen dan iemand hier op het forum die ooit eens op een BK podium gestaan heeft. Voor jou zal het dan wel meer pech dan kunde geweest zijn. Voor mij stopt de discussie dan ook wel als je de letterlijke woorden van VDP niet wilt accepteren.
'daar lagen diepe sporen en ik kwam in een fout spoor terecht.'

Pech dus

Kijk, dat is pech!

:fingerguns:

Het nieuw materiaal waar je minder rap lek mee rijdt heeft geen goeie repetitie beet.

Was uitzonderlijk lang geleden dat ik nog is op een cross was maar dat verschil tussen de twee en de rest... . Dat zie je los op t zicht alleen al.

VDP heeft hier geluk met die lekke band k had hem anders niet zien winnen.

Terug
Bovenaan