DwightSchrute
Well-known member
Lord of the Rings : Return of the King
Puur door de nostalgie, al mocht het spel zelf er zeker ook zijn.
Puur door de nostalgie, al mocht het spel zelf er zeker ook zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh...
Fear Effect
Dino Crisis
Interstate 76
Delta Force (die van Novalogic)
Rainbow Six (en dan bedoel ik met de opzet van eerst 2 uur naar de map te turen en daarna alles in 5 minuten uit te voeren zoals in de eerste, niet de crap die ze nu aanbieden als Rainbow Six)
Is 1 van de weinige film games dat ik ooit van genoten heb, VR is wel niet zo mijn ding.Ubisoft's King Kong. In VR.
Fifa world cup 98'Fifa 98!
(zou benieuwd zijn naar de reacties hierop) en de eerste Splinter Cell (Chaos Theory is anno 2021 nog steeds perfect en is een heilige graal).State of emergency zie ik ook volledig zitten.State of Emergency(zou benieuwd zijn naar de reacties hierop) en de eerste Splinter Cell (Chaos Theory is anno 2021 nog steeds perfect en is een heilige graal).
Moet zeggen, qua personages vond ik V net wel goed. Maar je hebt gelijk dat de gehele feel van SA beter zat.
Net daarom vinden wellicht zoveel mensen Vice City de beste GTA, die muziek, kleuren, sfeer,... alles klopte gewoon. Niet onlogisch dat de meeste fans voor GTA6 liefst dezelfde setting zien.
V was idd de opvolger van SA, de map was gigantisch, maar ik geef je gelijk dat een groot deel ervan gewoon opvulling en saai is. Dan was de map in SA, met de 3 steden, boeiender.
IV was de opvolger van III en vond ik qua sfeer ook echt goed, mss wel beter idd dan V. Maar qua map nogal beperkt, zeker na SA.
Ik hoop dus vnl dat de nieuwe GTA de opvolger wordt van Vice City, want die hebben we dus nog niet gehad. Dus een echte remake hoeft niet, maar wel dezelfde setting en sfeer. Stel je voor, met de level of detail van RDR2 maar dan voor de lastgen consoles, kan gewoon niet mislukken.
Wanneer gaan die gasten van Rockstar eindelijk eens een teaser geven zeg.