Van welke games wil je een remake?

- Turok, heerlijke dino game.
- Tenchu
- Carmaggedon
- Total War
- Age of Empires (maar daar komt verandering in zeker?)
- Total Annihilation
- Command & Conquer
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Nomad Soul zou ik wel de max vinden. open world, cyberpunk setting, en je speelt eigenlijk as je eigen ziel die in de wereld gezogen wordt, en het lichaam overneemt van een flik die jou opgeroepen heeft. elke keer je sterft neem je het lichaam over van de eerste persoon die uw lijk aanraakt (met compleet nieuwe stats en lvl, etc). ook leuk voor muziek-fans: de soundtrack is gecomponeerd door David Bowie.
Blijkbaar bestaat er voor Motorsport Manager ook een F1 Mod, maar nog niet dieper bekeken.
er bestaan er zelfs meerdere, die zowel F1, F2 als F3 toevoegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Dat zou echt nog interessant zijn. Zeker met de nieuwe REengine.

Btw @Michster wat vind je van de RE4 vr exclusiviteit voor facebook?
Gezien het volume aan remakes en de zekerheid op hun investering denk ik dat er veel vanop mijn wishlist wel onderwege zijn.

FB zal wel een hoop geld opgehoest hebben hiervoor waarschijnlijk? Ik vind het vrij spijtig. Vele mensen zullen zeggen dat de Wii-versie het fijnste speelt, dus ik ben benieuwd of de VR-versie hierop verbetering verbiedt. Ik houd men hart wel vast voor de stukken waar je door een venster duikt/springt. :unsure:
 
- Command & Conquer

Der is een C&C Remastered uit, betere graphics voor C&C Tiberian Dawn en C&C Red Alert plus al hun uitbreidingen. Tenzij ge er al van op de hoogte zijt en meer een volledige remake bedoelt met 3D-beeld enal.

- Turok (de versie die in 2008 uitgebracht is)
- Prey (van 2K Games in 2006, niet de Arkane Studios versie, da's iets totaal anders)
- Need for Speed: Most Wanted (2005)
- GTA: San Andreas en Vice City
- Mirror's Edge (begint al stilaan te verouderen)
 
FB zal wel een hoop geld opgehoest hebben hiervoor waarschijnlijk? Ik vind het vrij spijtig. Vele mensen zullen zeggen dat de Wii-versie het fijnste speelt, dus ik ben benieuwd of de VR-versie hierop verbetering verbiedt. Ik houd men hart wel vast voor de stukken waar je door een venster duikt/springt. :unsure:
Die zullen hopelijk wel geknipt worden :ROFLMAO:

De cloaks in de sewer vond ik altijd het griezeligste. Simpele jumpscares maar die aankondiging van natte voetstappen onderweg naar u was geniaal om angst op te drijven.
 
legend of dragoon
jade cocoon 1
legend of legaia 1 & 2
front mission 3
tie fighter
colony wars reeks
armored core 3
 
Terug
Bovenaan