Van welke games wil je een remake?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Was er nog ééntje vergeten, Gangsters (of Gangsters 2) mogen ze ook wel eens een remake van maken. Vond dat ook altijd wel fun, maar was niet echt heel diep uitgewerkt, maar met de huidige mogelijkheden kan je daar imo een heel leuk spel van maken.

Falcon 3.0 🥳
De (voor die tijd visueel veel knappere) 4.0 gaf mij totaal niet meer dezelfde feeling, qua missies maar vooral voor de “instant action”. Met een F16 golven van verschillende types tegenstanders (Mig 19, 21, 23, 25, 27, 29, Sukhois, transportvliegtuigen,..) en luchtafweer (drop cluster bomb!) aanpakken 😎

- Carmageddon, maar dan wel goed deze keer
Er zijn al 2 remakes van Carmageddon. Ne slechte, en daarna een goede.

De gameplay van dat spel is echter compleet achterhaald. Een voorbeeld van een spel dat de tands des tijds niet heeft doorstaan.

Grand Prix Legends misschien.
Maar de originele is zo goed gemod dat ik die nog altijd speel...

De gameplay van dat spel is echter compleet achterhaald. Een voorbeeld van een spel dat de tands des tijds niet heeft doorstaan.
Ja idd. Ik vond Carmageddon Max Damage nu wel efkes tof maar dan waarschijnlijk vooral uit nostalgie. Kben er ook mee gestopt zonder uit te spelen uiteindelijk.

Toen Carmageddon 1 en 2 uit kwamen in den tijd was dat ongezien, zo veel vrijheid om overal op de map rond te rijden. Een hoop GTA's en klonen later niet echt het geval meer. :)

Eerste game waar ik echt uren mee bezig geweest ben was Oni. Daarvan mag er gerust een remake of een nieuw deel komen.

Tenchu, had de eerste gespeeld op ps1, was fantastisch toen, en destruction derby ofcourse ook

2 games die instant geld zouden opbrengen maar toch maar niet uitkomen...

Terug
Bovenaan