Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een unieke take op het "worms" genreDeze was ik volledig vergeten. Geniaal spel, zwaar onderschat door velen indertijd.

Geen fan van de 3DS remake?
- Zelda: Ocarina of Time (Switch)
Er zijn al 2 remakes van Carmageddon. Ne slechte, en daarna een goede.- Carmageddon, maar dan wel goed deze keer
Ja idd. Ik vond Carmageddon Max Damage nu wel efkes tof maar dan waarschijnlijk vooral uit nostalgie. Kben er ook mee gestopt zonder uit te spelen uiteindelijk.De gameplay van dat spel is echter compleet achterhaald. Een voorbeeld van een spel dat de tands des tijds niet heeft doorstaan.

Heb nooit een 3DS gekocht, omdat ik de resolutie van dat scherm altijd veel te laag heb gevonden. Aan de Switch Lite was ik direct verkocht na een kwartiertje testen op de Nintendo-stand bij Facts Gent.Geen fan van de 3DS remake?

Zijn ook niet echte remakes he. Gewoon toffe handheld versies met toch wel serieus wat detail kwijt voor de 3d functionaliteit. Heb nog steeds liefst de originele versies.Geen fan van de 3DS remake?