Ik heb nog geen uitnodiging gehad, maar ik heb me wel op de Q-vax lijst gezet. Voor het geval er een plekje vrijkomt. Ik heb mijn tweede vaccin eind april gehad. Dus wellicht ben ik nu een stuk kwetsbaarder voor besmettingen dan leeftijdsgenoten, hoewel misschien niet voor wie J&J kreeg. Al was het wel slim om J&J te gebruiken voor wie sceptisch is tegen vaccinaties of moeilijker bereikbaar is (zoals daklozen of kwetsbare groepen in de maatschappij). Het meest kwetsbaar zijn natuurlijk (by far) de niet-gevaccineerden.
Ik ben niet zeker of als het nog lang duurt of dat implicaties zal hebben voor mijn CST. (was er geen termijn voor 9 maand?). Dan zou dat eigenlijk al binnen enkele weken kunnen verlopen. Niet dat dat erg is, want alles is toch potdicht, en reizen doe ik al zeker niet van de winter. En ik ben geen cafegaander. Ik doe ook niet graag buitenactiviteiten in dit seizoen.
www.beyondgaming.be
30 of 31 januari dus, dat mijn CST zal verlopen, denk ik. Ik denk wel dat de meeste delen v/d bevolking tegen dan wel een booster zullen gehad hebben. En ik hoop tegen dan toch de booster gehad te hebben, want wellicht zal het evenementenleven rond februari/maart weer wat opstarten (just in case ik iets wil doen: cinema, muziekevenement).
Ik ben niet zeker of als het nog lang duurt of dat implicaties zal hebben voor mijn CST. (was er geen termijn voor 9 maand?). Dan zou dat eigenlijk al binnen enkele weken kunnen verlopen. Niet dat dat erg is, want alles is toch potdicht, en reizen doe ik al zeker niet van de winter. En ik ben geen cafegaander. Ik doe ook niet graag buitenactiviteiten in dit seizoen.
Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)
Uiteraard... Maar is er dan niet 1 officieel perspectief? Het is toch duidelijk dat vaccineren een groot effect heeft op het aantal gevallen? Nog meer dan lockdowns of goed weer? Kijk naar de wzc’s waar er telkens drama’s zich voordeden. Desondanks strenge lockdown bleef het virus daar...
30 of 31 januari dus, dat mijn CST zal verlopen, denk ik. Ik denk wel dat de meeste delen v/d bevolking tegen dan wel een booster zullen gehad hebben. En ik hoop tegen dan toch de booster gehad te hebben, want wellicht zal het evenementenleven rond februari/maart weer wat opstarten (just in case ik iets wil doen: cinema, muziekevenement).
Laatst bewerkt:
.