Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Serieus, en dat vd 1 ste Moderna?
Bij de 2 de is het erger normaal.
Ik had 2 u koud 1ste keer,2 de keer eigenlijk niks.op pijn in schouder na ,wat ik bij de eerste spuit totaal niet had.
2 vrienden zijn serieus mottig geweest voor een paar dagen. Ma telkens na hun 2 de spuit.
Vriend van mij heeft niks last gehad, niet van de eerste en ook niet van de tweede prik.
Verschilt allemaal gewoon van persoon tot persoon, heb je geluk dan heb je er heel weinig of zelfs totaal geen last van, heb je pech ....
vergeten te updaten, maar alles normaal. Ziektebeelden hebben te maken met overdreven reactie van haar lichaam bij het aanmaken van antistoffen, iets wat we ondertussen al gewoon zijn, maar er zijn geen tekenen van trombose of iets anders blijvend.
Fijn om te horen dat alles in orde is.

Ook hoofdpijn maar ik ben een ‘hoofdpijn-hebber’ in dat ik erg vaak last heb. Bijvoorbeeld als ik vergeet de scrunchie uit mijn haar te doen en ik lig er op dan schieten er al messen in mijn hoofd. Dus ik weet niet of het daar aan ligt. Ook zeurend gevoel in de borst. Dokter lukt ten vroegste volgende week, ik zit met originele job en zomer job die een week in elkaar lopen.
Ik heb in het verleden ook al veel last gehad van hoofdpijn en ze hebben toen lang zitten zoeken en veel zitten testen om allerlei oorzaken uit te sluiten.
Uiteindelijke conclusie was toen "migraine achtig hoofdpijn", wat dat ook moge betekenen. (Migraine komt immers met aanvallen en ik had zo goed als constant last)
Toen ben ik medicatie beginnen nemen die eigen tegen hoge bloeddruk is, maar ook zou helpen tegen deze hoofdpijn. Dosis opbouwen om te zien of het effect had en met de hoogste dosis zoals ik nu neem is het onder controle te houden, heel zeldzaam had ik nog eens last.
Tot nu, na dit vaccin. Maar het is nu ook een ander soort hoofdpijn.
En het lijkt ook of het de laatste dagen nog erger word.

Morgen naar de dokter gaan om te zien wat die gaat zeggen. Hopelijk gaat het lukken om er naartoe te gaan.

Serieus, en dat vd 1 ste Moderna?
Bij de 2 de is het erger normaal.
Ik had 2 u koud 1ste keer,2 de keer eigenlijk niks.op pijn in schouder na ,wat ik bij de eerste spuit totaal niet had.
2 vrienden zijn serieus mottig geweest voor een paar dagen. Ma telkens na hun 2 de spuit.

Ja het is echt heel afhankelijk per persoon blijkbaar.
Ben thans iemand die amper ziek is.

En het beste is nog dat ze aan de 3de dag bezig zijn met warmtepompen te zetten hier terwijl dat normaal op 1 dag was.
Nu zitten ze in het appartement de hele tijd de boren, kloppen, stofzuigen,...

Een kleine hel als ge koppijn en koorts hebt :scream:

Maandag namiddag spuit gehad, gisteren last van de gekende stijve arm, vandaag is dat ook al terug verdwenen.

Gisteren spuit gehad en vandaag enkel een beetje een stijve arm. Ik had er eerlijk gezegd wel een beetje schrik voor door alle doemverhalen die je over vaccinaties en bijwerkingen in de media las de afgelopen weken / maanden.

Uiteindelijk was het gewoon zoals alle andere vaccinaties die ik al heb gekregen en liep alles supervlot. Ook een dikke plus dat er airco was in de wachtruimte gisteren :bow:

nu bijna 2 weken geleden mijn pfizer vaccin gehad.
Buiten een beetje pijn rond de plek van de vaccinatie heb ik helemaal geen last gehad.

Nadat je je vaccin hebt gehad moet je nog 15 minuten wachten op een stoeltje, dat vond ik nogal saai, was weinig te doen buiten wat op je smartphone staren ofzo.

Enfin, ik was dus op een goeie 25 min buiten, alles is zeeeer vlot verlopen.

Toch wat nerveus voor mijn Pfizer spuit.
Bij een griepprik heb ik toch altijd een dag of 2-3 wat kwaaltjes.

Gisteren spuit gehad en vandaag enkel een beetje een stijve arm. Ik had er eerlijk gezegd wel een beetje schrik voor door alle doemverhalen die je over vaccinaties en bijwerkingen in de media las de afgelopen weken / maanden.

Uiteindelijk was het gewoon zoals alle andere vaccinaties die ik al heb gekregen en liep alles supervlot. Ook een dikke plus dat er airco was in de wachtruimte gisteren :bow:
1. Je zal op het internet sneller verhalen lezen van mensen die klachten hebben dan die geen last ondervinden. Net zoals je meer slechte reviews van pakweg een bepaalde tv gaan vinden dan positieve. Omdat mensen sneller hun gal zullen spuwen dan iets aanprijzen.

2. Die doemverhalen moet je in hun context plaatsen. Dat gaat over een minuscuul percentage op ondertussen tientallen miljoenen vaccinaties wereldwijd. Eigenlijk moet je meer schrik hebben als je in uw auto stapt dan voor het vaccin. Want de kans is vele malen groter dat je een ongeluk hebt onderweg naar het vaccinatiecentrum dan dat je iets merkt van het vaccin zelf. Buiten de standaard zaken zoals een stijve arm, een beetje hoofdpijn of vermoeidheid.

Laatst bewerkt:
't Is dat. De mensen die nergens last van hebben, zullen dat ook amper expliciet gaan zeggen, da's gewoon "business as usual".

Vraagje voor de mensen die Pfizer hebben gehad, Hebben jullie op jullie vaccinatiekaart een batchnummer?
Hier staat er enkel Pfizer, geen batchnummer. En het is zo bij nog zeker 2 andere mensen ook niet vermeld.

Vraagje voor de mensen die Pfizer hebben gehad, Hebben jullie op jullie vaccinatiekaart een batchnummer?
Hier staat er enkel Pfizer, geen batchnummer. En het is zo bij nog zeker 2 andere mensen ook niet vermeld.
Hier ook geen lotnummer vermeld. In het vakje waar normaal het lotnummer moet staan van mijn 2de dosis, hebben ze het uur waarop ik mijn 2de dosis moet krijgen geschreven :unsure:

ik heb daar een sticker van het lotnummer op de plek van de eerste dosis. op de 2e staat idd de datum.

Eergisteren ingeschreven voor extra j&j vaccinatiedag en bijgevolg eerste Pfizer die gisteren gepland stond, geannuleerd. Vandaag j&j gekregen. Niet flauwgevallen bij (het gedacht aan) de naald maar verwacht me idd nog wel aan stijve arm.

Hier ook geen batchnummer, gewoon "pfizer"

Terug
Bovenaan