Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vriend van mij heeft niks last gehad, niet van de eerste en ook niet van de tweede prik.Serieus, en dat vd 1 ste Moderna?
Bij de 2 de is het erger normaal.
Ik had 2 u koud 1ste keer,2 de keer eigenlijk niks.op pijn in schouder na ,wat ik bij de eerste spuit totaal niet had.
2 vrienden zijn serieus mottig geweest voor een paar dagen. Ma telkens na hun 2 de spuit.
Fijn om te horen dat alles in orde is.vergeten te updaten, maar alles normaal. Ziektebeelden hebben te maken met overdreven reactie van haar lichaam bij het aanmaken van antistoffen, iets wat we ondertussen al gewoon zijn, maar er zijn geen tekenen van trombose of iets anders blijvend.
Ik heb in het verleden ook al veel last gehad van hoofdpijn en ze hebben toen lang zitten zoeken en veel zitten testen om allerlei oorzaken uit te sluiten.Ook hoofdpijn maar ik ben een ‘hoofdpijn-hebber’ in dat ik erg vaak last heb. Bijvoorbeeld als ik vergeet de scrunchie uit mijn haar te doen en ik lig er op dan schieten er al messen in mijn hoofd. Dus ik weet niet of het daar aan ligt. Ook zeurend gevoel in de borst. Dokter lukt ten vroegste volgende week, ik zit met originele job en zomer job die een week in elkaar lopen.
Serieus, en dat vd 1 ste Moderna?
Bij de 2 de is het erger normaal.
Ik had 2 u koud 1ste keer,2 de keer eigenlijk niks.op pijn in schouder na ,wat ik bij de eerste spuit totaal niet had.
2 vrienden zijn serieus mottig geweest voor een paar dagen. Ma telkens na hun 2 de spuit.
Told yaToch goed prijs. In 't zweet wakker geworden, erg grieperig, hoofdpijn en constante steken in m'n pijnlijke hand waar ik al paar jaar mee sukkel
Maar door de koorts en hoofdpijn (denk ik) voelen die nog erger aan.![]()

Told ya![]()

Toch wat nerveus voor mijn Pfizer spuit.
Bij een griepprik heb ik toch altijd een dag of 2-3 wat kwaaltjes.
1. Je zal op het internet sneller verhalen lezen van mensen die klachten hebben dan die geen last ondervinden. Net zoals je meer slechte reviews van pakweg een bepaalde tv gaan vinden dan positieve. Omdat mensen sneller hun gal zullen spuwen dan iets aanprijzen.Gisteren spuit gehad en vandaag enkel een beetje een stijve arm. Ik had er eerlijk gezegd wel een beetje schrik voor door alle doemverhalen die je over vaccinaties en bijwerkingen in de media las de afgelopen weken / maanden.
Uiteindelijk was het gewoon zoals alle andere vaccinaties die ik al heb gekregen en liep alles supervlot. Ook een dikke plus dat er airco was in de wachtruimte gisteren![]()
Hier ook geen lotnummer vermeld. In het vakje waar normaal het lotnummer moet staan van mijn 2de dosis, hebben ze het uur waarop ik mijn 2de dosis moet krijgen geschrevenVraagje voor de mensen die Pfizer hebben gehad, Hebben jullie op jullie vaccinatiekaart een batchnummer?
Hier staat er enkel Pfizer, geen batchnummer. En het is zo bij nog zeker 2 andere mensen ook niet vermeld.

Hier ook geen batchnummer, gewoon "pfizer"Vraagje voor de mensen die Pfizer hebben gehad, Hebben jullie op jullie vaccinatiekaart een batchnummer?
Hier staat er enkel Pfizer, geen batchnummer. En het is zo bij nog zeker 2 andere mensen ook niet vermeld.