Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bedoel je groter? Is dat geen standaard injectienaald? Alleszins dunner dan de naalden wanneer je bloed geeft.Is een pijnlijke arm ook niet echt door het vaccin, maar doordat ze met een grotere naald in je prikken?
Ik voelde de naald eigenlijk totaal niet. De griepspuit bijvoorbeeld ervaar ik ook niet als pijnlijk maar die "voel" ik toch nog ietwat.Is een pijnlijke arm ook niet echt door het vaccin, maar doordat ze met een grotere naald in je prikken?
Hier ook, van het griepvaccin of het tetanus vaccin nooit echt last gehad, dit is toch wel wat anders.Al sinds 2014 elk jaar griepvaccin gekregen en nooit last van gehad, niks blauwe plekken of stijve arm.
Pfizer vaccin van donderdag was toch een pak anders; pijnlijke en stijve arm voor een kleine 24u
Ben de dag erop nog mottig geweest, maar dan vanaf vrijdag beter.Buiten de wat stijve arm een beetje hoofdpijn, wat duizelig en moe en een beetje een raar gevoel in mijn linkerhand. Zal morgen wel beter zijn zeker.
Benieuwd naar de tweede spuit...Zeker checken.
Tromboses zijn redelijk bekende bijwerkingen, ook in de arm.
https://www.trombosestichting.nl/trombose/symptomen/trombose-arm/
Hopelijk ist het niets!
Ik ga dit nog eens opnieuw quoten, want er is geen antwoord meer op gekomen.Ik dacht dat die trombones enkel (of toch vooral) bij AZ en J&J was, Pfizer is het toch vooral die hartspierontsteking?
Ik heb in de laatste 15 jaar geen spuit meer gehad hiervoor, vandaar dat het voor mij een “grote(re)” naald leekHoe bedoel je groter? Is dat geen standaard injectienaald? Alleszins dunner dan de naalden wanneer je bloed geeft.

.Proefperiode?Ik zou binnen 2 uurtjes mijn vaccin laten zetten
Zou dit een goed idee zijn want aangezien we nog in de proefperiode zitten, heb ik mijn twijfels om een vaccin te nemen
Ja. De proefperiode is al lang voorbij, de enige (!) openstaande vraag is hoe lang (hoeveel jaar) de bescherming aanwezig blijft.Ik zou binnen 2 uurtjes mijn vaccin laten zetten
Zou dit een goed idee zijn want aangezien we nog in de proefperiode zitten, heb ik mijn twijfels om een vaccin te nemen
Hoewel ze natuurlijk altijd beter in de gaten gehouden wordt op spoed, versta ik perfect dat dit niet gebeurt. Ze moet haar lichaam wel in de gaten houden (uitbreiding van puntbloedingen, ...), maar als je een lichaam hebt die altijd al extreem reageert, zelfs op sommige eenvoudige medicatie, gaan we echt niet voor alles naar spoed. Er is een goed contact met de huisarts die altijd alles ernstig genoeg genomen heeft in het verleden.MORGEN, als ik u was reed ik naar spoed NU
Tuurlijk, er is, behalve bij medische contra-indicaties, geen enkele reden om géén vaccin te nemen (ja, ook met wat ik hierboven zelf schrijf).Ik zou binnen 2 uurtjes mijn vaccin laten zetten