Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Ik voel de bui al hangen dat mijn 2de vaccinatie los in mijn vakantie komt. Mijn schoonmoeder woont in FR en hertrouwt, dus we hebben we onze vakantie daar rond gepland, dus veel schuiven kan ik daar niet mee.

Iemand al er in geslaagd om zijn vaccinatie aanzienlijk te verschuiven?

Thx!

Eerste vaccinatie: zondag 27 juni 2021 om 10:58
Tweede vaccinatie: zondag 1 augustus 2021 om 10:54

In Londerzeel, Pfizer vaccin

Gebruiken ze die reservelijsten momenteel enkel voor mensen die nog geen afspraak ingepland hebben? Of bestaat de kans dat ik via die reservelijst toch nog vroeger zou kunnen gaan?

Als uw vaccinatiecentrum met vooraf bepaalde tijdstippen werkt dan kunt ge nog steeds opgeroepen worden via Qvax zolang ge het voorgestelde tijdstip niét bevestigd hebt. Zodra ge uw afspraak wel bevestigt, wordt ge geschrapt op de reservelijst.

Bij centra die sowieso de mogelijkheid geven om zelf een datum en tijdstip te bepalen zal het ook wel zo werken en zult ge van Qvax geschrapt worden zodra ge een tijdstip hebt gekozen. Hier zit ge dan natuurlijk wel met het risico dat als ge te lang wacht, ge geen "goed" tijdslot meer hebt, wanneer ge een vooraf bepaald tijdstip toegewezen krijgt dan kunt ge nog tot een dag op voorhand ofzo wachten met bevestigen en dus blijven hopen op een eerdere vaccinatie via Qvax.

Ik voel de bui al hangen dat mijn 2de vaccinatie los in mijn vakantie komt. Mijn schoonmoeder woont in FR en hertrouwt, dus we hebben we onze vakantie daar rond gepland, dus veel schuiven kan ik daar niet mee.

Iemand al er in geslaagd om zijn vaccinatie aanzienlijk te verschuiven?

Thx!
Zelf ben ik er nog niet in geslaagd, maar ik lees wel zonet op het nieuwsblad dat er eind augustus/begin september een inhaalmoment wordt gepland voor wie zijn tweede vaccinatie gemist heeft.

FYI: Aarschot zit nog maar aan 197x.

Aan de frustrerende kant, want de centra rond Aarschot zitten aan 198X.
Had maar weer beter eens mijn slecht geïnformeerde bek gehouden, daar mijn vriendin uit '88 vandaag haar uitnodiging heeft gekregen.o_O

Vandaag uitnodiging gekregen via mailadres van het werk (geen idee hoe dat komt, iemand?). 25 juni en 30 juli. Ik zag wel nergens op de uitnodiging/bevestiging welk vaccin, maar ik ga uit van Pfizer (gezien de 5 weken wachttijd).

1988, Denderdal Aalst

Vandaag uitnodiging gekregen via mailadres van het werk (geen idee hoe dat komt, iemand?). 25 juni en 30 juli. Ik zag wel nergens op de uitnodiging/bevestiging welk vaccin, maar ik ga uit van Pfizer (gezien de 5 weken wachttijd).

1988, Denderdal Aalst
Dat staat als je je afspraken bevestigd.

1988, Denderdal Aalst
Chancaards! Appels heeft blijkbaar nog maar net alle 83's verstuurd :^).

Vaccinatiecentrum: Noorderkempen
Geboortejaar: 1991
Eerste prik: 29/6
Tweede prik: 03/8
Vaccin: Pfizer

Uitnodiging daarnet mogen ontvangen :)

Zojuist even gebeld naar het vaccinatiecentrum in Kortrijk, alles zit vol de komende weken voor Pfizer & Moderna, er zijn bijna geen annulaties blijkbaar dus afspraak verplaatsen lukt ook niet voorlopig

Begin stilaan toch ongeduldig te worden als ik zie hoe veel mensen van NA 87 inmiddels al een uitnodiging gehad hebben (om nog maar te zwijgen over degenen die de laatste dagen/weken al via Qvax opgeroepen werden). Die van mij mag dus toch echt wel eens gaan binnenkomen dan...

Bij deze volledig gevaccineerd geboortejaar halfweg 90 vaccinatiecentrum Turnhout, Pfizer. Bij eerste spuit weinig last gehad alleen pijnlijk plekje waar spuit gezet is en dat heb ik momenteel nu zelfs niet dus hopen dat zo blijft en dan is het iets van niks geweest de twee vaccins.

Begin stilaan toch ongeduldig te worden als ik zie hoe veel mensen van NA 87 inmiddels al een uitnodiging gehad hebben (om nog maar te zwijgen over degenen die de laatste dagen/weken al via Qvax opgeroepen werden). Die van mij mag dus toch echt wel eens gaan binnenkomen dan...
Dat is echt hatelijk, hopelijk krijg je snel je uitnodiging binnen. Kijk je ook op my healt viewer?

Bij deze volledig gevaccineerd geboortejaar halfweg 90 vaccinatiecentrum Turnhout, Pfizer. Bij eerste spuit weinig last gehad alleen pijnlijk plekje waar spuit gezet is en dat heb ik momenteel nu zelfs niet dus hopen dat zo blijft en dan is het iets van niks geweest de twee vaccins.
Halfweg jaren 90 en al volledig gevaccineerd? Risicogroep?

Dat is echt hatelijk, hopelijk krijg je snel je uitnodiging binnen. Kijk je ook op my healt viewer?

MyHealthviewer is zowat de eerste plaats waar ik kijk aangezien ik weet dat er ettelijke uren kunnen zitten tussen de verschijning op die site, en het ontvangen van de digitale uitnodiging via E-Box (over de papieren uitnodiging zwijgen we sowieso).

Terug
Bovenaan