Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

1992 vaccinatiecentrum Wetteren: 29/6 en 3/8 Pfizer. Vroeger dan gedacht, mooi.

Is het bij iemand al gelukt om zijn vaccinatie te verplaatsen? Ik zou de mijne een weekje later willen verplaatsen maar ik heb nog van niemand gehoord die effectief zijn vaccinatie heeft kunnen verplaatsen.

Net mijn 5G chip gehaald hier in Gent. Amai dat is daar echt wel goed geregeld. Ik wist niet dat wij hier in België iets konden organiseren dat zo soepel loopt.

Net mijn 5G chip gehaald hier in Gent. Amai dat is daar echt wel goed geregeld. Ik wist niet dat wij hier in België iets konden organiseren dat zo soepel loopt.
Heb je de premium versie ontvangen? Dan werkt die ook als magneetbord.

Is het bij iemand al gelukt om zijn vaccinatie te verplaatsen? Ik zou de mijne een weekje later willen verplaatsen maar ik heb nog van niemand gehoord die effectief zijn vaccinatie heeft kunnen verplaatsen.
Ja voor mijn 1e prik kon ik nog kiezen uit meerdere uren op dezelfde dag. Ik ben niet zeker maar ik denk niet dat ik een week later ook uren kon kiezen. Enkel dezelfde dag of de 2 dagen erna.

Ik kreeg gisteren een hele week aangeboden om mijn vaccin in te plannen (Leuven-Brabanthal), is het bij jullie dan dat je gewoon een datum en uur in de mail krijgt, en "tirez votre plan"?

Datum en uur staat inderdaad vast (Kortrijk)

Ja voor mijn 1e prik kon ik nog kiezen uit meerdere uren op dezelfde dag. Ik ben niet zeker maar ik denk niet dat ik een week later ook uren kon kiezen. Enkel dezelfde dag of de 2 dagen erna.

Ja de dag zelf of de dag erna heb ik keuze genoeg, maar de andere 28 dagen is er niets beschikbaar...

Toch bizar dat het overal anders is hoe je uw afspraak moet inplannen of ingepland wordt.

Vaccinatiecentrum: Kasterlee
Geboortejaar: 1988
Eerste prik: 17/06
Tweede prik: 22/07
Vaccin: Pfizer

Mijn vrouw is van 1991 en heeft ook haar uitnodiging gehad en mag telkens een dag na mij gaan.

Weet er iemand toevallig op welke leeftijd ze ongeveer zitten in vaccinatiecentrum Hasselt?
1983 hier en nog geen briefke gekregen verdekke.

Vaccinatiecentrum: Leuven
Geboortejaar: 1988
Eerste prik: 15/6
Tweede prik: 12/7
Vaccin: Moderna

Daarnet uitnodiging gekregen en vastgelegd.

Zus (1990) vandaag ook uitnodiging gehad voor 27/6 en 1/8 in VC Mechelen.

Gaat wel vooruit zo want haar vriend (1986) heeft gisteren zijn uitnodiging voor daar gehad.

Gebruiken ze die reservelijsten momenteel enkel voor mensen die nog geen afspraak ingepland hebben? Of bestaat de kans dat ik via die reservelijst toch nog vroeger zou kunnen gaan?

Terug
Bovenaan