D
Deleted member 95
Guest
1992 vaccinatiecentrum Wetteren: 29/6 en 3/8 Pfizer. Vroeger dan gedacht, mooi.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En 26/07 dan de tweede?1987 , 21/6 eerste pfizer in grobbendonk.
En, hoe zit het met de ontvangst?Net mijn 5G chip gehaald hier in Gent. Amai dat is daar echt wel goed geregeld. Ik wist niet dat wij hier in België iets konden organiseren dat zo soepel loopt.
Mijn vriendin ook Baldemo (1986).Vaccinatiecentrum Baldemo (Mol)
1987
28/06 & 2/08
Pfizer

Heb je de premium versie ontvangen? Dan werkt die ook als magneetbord.Net mijn 5G chip gehaald hier in Gent. Amai dat is daar echt wel goed geregeld. Ik wist niet dat wij hier in België iets konden organiseren dat zo soepel loopt.
Ik kreeg gisteren een hele week aangeboden om mijn vaccin in te plannen (Leuven-Brabanthal), is het bij jullie dan dat je gewoon een datum en uur in de mail krijgt, en "tirez votre plan"?Is het bij iemand al gelukt om zijn vaccinatie te verplaatsen?
Ja voor mijn 1e prik kon ik nog kiezen uit meerdere uren op dezelfde dag. Ik ben niet zeker maar ik denk niet dat ik een week later ook uren kon kiezen. Enkel dezelfde dag of de 2 dagen erna.Is het bij iemand al gelukt om zijn vaccinatie te verplaatsen? Ik zou de mijne een weekje later willen verplaatsen maar ik heb nog van niemand gehoord die effectief zijn vaccinatie heeft kunnen verplaatsen.
Ik kreeg gisteren een hele week aangeboden om mijn vaccin in te plannen (Leuven-Brabanthal), is het bij jullie dan dat je gewoon een datum en uur in de mail krijgt, en "tirez votre plan"?
Ja voor mijn 1e prik kon ik nog kiezen uit meerdere uren op dezelfde dag. Ik ben niet zeker maar ik denk niet dat ik een week later ook uren kon kiezen. Enkel dezelfde dag of de 2 dagen erna.
Pintje pakken erna (ik moet ook die dag)?Tweede prik: 12/7
Ik dacht dat dat niet aangeraden was om direct in het bier te vliegen achteraf?Pintje pakken erna (ik moet ook die dag)?