Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En tot welke van die categorieën behoor je dan??Ik lees hier dat ze jnj vaccin reserveren voor mensen waar ze niet zeker van zijn dat ze ze nog gaan vinden voor tweede prik. Illegalen, landlopers, prostituees en zo.
En ik blijkbaar ook![]()
Gij hoer!Ik lees hier dat ze jnj vaccin reserveren voor mensen waar ze niet zeker van zijn dat ze ze nog gaan vinden voor tweede prik. Illegalen, landlopers, prostituees en zo.
En ik blijkbaar ook![]()
Die van mij is er ook 2 keer ziek van geweest. Tweede keer iets minder erg.Sinds deze week is mijn vrouw volledig beschermd ( az ) is er twee keer ziek van geweest tweede prik wel minder last ma toch.
Ze houden 0 rekening met iemand zijn burgerlijke status. Bij de ouderen hebben we dat eens gevraagd aan het centrum, toen mijn opa (89) AZ kreeg en men oma (87) Pfizer.. --> Das gewoon Random, we krijgen gewoon X vaccins van AZ en Y vaccins van PfZ. En die verdeelt de computer gewoon random. Enigste waar ze nu nog mee rekening houden is leeftijd (Geen JnJ of AZ onder 40), voor de rest gewoon random.Heb er een cardreader voor moeten lenen om op Mijn Burgerprofiel te kunnen inloggen, maar heb dus ook een uitnodiging gekregen:
- 50, geen risicopatiënt, geen COVID gehad (zelfs nog geen test moeten ondergaan)
- Vaccinatiecentrum Peer
- Vaccin: er stond JnJ, neem aan dat dat Johnson&Johnson is?
- Datum: 14 juni
Wel een beetje vreemd: mijn zus (47, geen risicopatiënt) die een gezin heeft, krijgt Pfizer en moet dus als ze op vakantie wil rekening houden met een tweede prik, terwijl ik er als alleenstaande zonder kinderen met één prik vanaf ben blijkbaar...
Ge weet ook niet wie gaat afzeggen of weigeren heDat van leeftijden verdeeld over centra lijkt me nochtans toch niet zo complex om ingebouwd te hebben in hun systeem. Als ze de cijfers van 1/1/2020 gebruiken.
.86 ook. Net de mail gehad, mag donderdag al gaan.Voor de Leuvenaars: 3 man uit 1985 hebben mail gehad voor moderna

Ja, gisteren al ;-)Voor de Leuvenaars: 3 man uit 1985 hebben mail gehad voor moderna
Ik betwijfel zelfs of dat mogelijk zal zijn als ge al afspraken hebt. Voor van die dingen kunt ge vaak beter gewoon naar het centrum bellen.heb afspraken vast gelegd voor pfizer. (volgende week 1e prik).
nu ik ben -41 jarige, ik zou alsnog mij vrijwillig opgeven voor J&J omwille dat die maar 1 prik is.
ben bang dat ik me opgeef,(van zodra dit toegelaten is voor de gene die vrijwillig dat vaccin willen) dat ik dan automatisch mijn pfizer afspraken verlies.... beter maar laten zoals het is zeker?