Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Morgen eerste prik van Pfizer samen met mijn vrouw (40) ikzelf (38)

Op 17/07 2de prik

Hopelijk wordt iedereen snel gevaccineerd zodat de terug een normaal leven kunnen leiden.

K ben op de reservelijst van qvax en ik kreeg deze namiddag een sms voor een vaccin. je hebt 2 uur tijd om te reageren.
Morgen eerste spuit van moderna. :-)

Hier nog geen 24u op de reservelijst en krijg deze middag een pfizerke!

Hier, in de provincie Luik, is het goed geregeld. Vandaag mail en sms gehad voor mijn vaccin. Ik kon kiezen in welk centra ik wou gaan, de dag, de tijd en je zag welk vaccin er op die dag was (voor mij alleen Pfizer). Ik ben van '88.

Dinsdag 15/06 krijg ik de eerste en dinsdag 20/07 de tweede.

Ik heb een kleine maand geleden Janssen gekregen. Benieuwd of er nog een 2e prik zal volgen aangezien binnenkort de resultaten van hun 2-dose ensemble-2 trial uitkomen.

Hoor net van mijn zus dat zij (47) en mijn schoonbroer (51) hun uitnodiging deze week gekregen hebben.
Ikzelf (50) heb nog niks ontvangen.

Ik ga er gvd toch weer niet zelf achteraan gaan moeten gaan hoop ik...

dan zat ge net niet bij de groep uitnodigingen van donderdag. Ik ben ook 33 van Genk en men officiële brief gehad en niet via qvax
Inderdaad, mijn vrienden van dezelfde leeftijd hebben gisteren ook hun brief gehad.

Qvax stuurt toch als ze meteen iemand nodig hebben zodat er geen dosissen verloren gaan?
Mijn vriendin is hetzelfde verhaal als Balda.
En ze is deze middag geweest en het waren allemaal personen van haar leeftijd die er waren.

Ik ben geboren in 1988 januari en kreeg een gewone uitnodiging voor binnen 2 weken.
Mijn vriendin is geboren in augustus 1988
Ze hebben hier gewoon ingepland met wat ze zeker waren en alles wat over was hebben ze ingepland met de volgende op de lijst.

Qvax stuurt toch als ze meteen iemand nodig hebben zodat er geen dosissen verloren gaan?
Of van zodra er mensen weigeren? Geen idee eigenlijk, woensdag bericht voor vrijdag (en 3 slotjes van 1 min maar). Vriendin melde zich pas woensdagavond op wachtlijst aan en donderdag morgen al bericht voor 2u later te gaan (en was elke minuut van gans uur mogelijk)

Deze ochtend tweede prik AZ. Bijna 12 uur na inenting, geen bijwerkingen of effecten te melden.
Was op minder dan 20 minuten buiten.

Vandaag mail gehad.
21/6
1985
Kortrijk
Moderna

Kben wel nog op reis die dag en er is precies geen enkele moment nog vrij in de maand na 21/6

Hier aanstaande dinsdag 1e prik Pfizer. Was eerst gepland voor vorige dinsdag, maar nav keelontsteking raadde de huisarts mij dit af.
Mocht eigenlijk al 19 mei gaan maar kon toen niet.. en was er vrijwel niks vrij om te veranderen.

Inderdaad, mijn vrienden van dezelfde leeftijd hebben gisteren ook hun brief gehad.
Ja, Genk gaat plots heel snel. Van wat ik hoor (bij vrienden en ook hier) is nu zowat iedereen 30-45 uitgenodigd voor week 24 (14/6 - 21/6). Zelfs al oproepen via hbvl en tvl om u zeker op qvax te zetten omdat de reservelijst leegloopt.

Terug
Bovenaan