Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe oud ben je en welke regio?Hier nog geen 24u op de reservelijst en krijg deze middag een pfizerke!
33, regio Genk.Hoe oud ben je en welke regio?
dan zat ge net niet bij de groep uitnodigingen van donderdag. Ik ben ook 33 van Genk en men officiële brief gehad en niet via qvax33, regio Genk.
Inderdaad, mijn vrienden van dezelfde leeftijd hebben gisteren ook hun brief gehad.dan zat ge net niet bij de groep uitnodigingen van donderdag. Ik ben ook 33 van Genk en men officiële brief gehad en niet via qvax
Qvax stuurt toch als ze meteen iemand nodig hebben zodat er geen dosissen verloren gaan?Net bericht gehad van QVax, maandag eerste prikje (Pfizer) (34 jaar)
Hier toch niet dan, kon kiezen tussen enkele vrije uren maandag.Qvax stuurt toch als ze meteen iemand nodig hebben zodat er geen dosissen verloren gaan?
Mijn vriendin is hetzelfde verhaal als Balda.Qvax stuurt toch als ze meteen iemand nodig hebben zodat er geen dosissen verloren gaan?
Of van zodra er mensen weigeren? Geen idee eigenlijk, woensdag bericht voor vrijdag (en 3 slotjes van 1 min maar). Vriendin melde zich pas woensdagavond op wachtlijst aan en donderdag morgen al bericht voor 2u later te gaan (en was elke minuut van gans uur mogelijk)Qvax stuurt toch als ze meteen iemand nodig hebben zodat er geen dosissen verloren gaan?
Ja, Genk gaat plots heel snel. Van wat ik hoor (bij vrienden en ook hier) is nu zowat iedereen 30-45 uitgenodigd voor week 24 (14/6 - 21/6). Zelfs al oproepen via hbvl en tvl om u zeker op qvax te zetten omdat de reservelijst leegloopt.Inderdaad, mijn vrienden van dezelfde leeftijd hebben gisteren ook hun brief gehad.