Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kzou nekeer telefonisch informeren maar ge kunt normaal wel een beetje schuiven met dat tijdstip (jij iets vroeger gaan bv)Voor de tweede prik is het best nog vervelend, want mijn vrouw moet ongeveer een uur na mij. Maar het is zo'n 30min rijden naar het vaccinatiecentrum, dus dat gaat nipt worden (we hebben 2 kinderen)...
Maar ene is 65+ en 65- dus alle risicopatiënten zijn er gewoon tussengekomen, logisch dusZitten precies wel rare sprongen in soms.
Mijn zus ('80) is uiteindelijk maar 3 dagen voor mij ('84 dus). Mijn moeder ('53) heeft haar 2de spuit al gehad terwijl de achterbuur ('58) pas vorige week de eerste heeft gehad. Allemaal hetzelfde centrum, allen geen risicopatiënt...
als risicopatiënt?1989
12/6 en 10/7
Antwerpen Parkspoor Oost
Moderna
als risicopatiënt?
Mijn vriendin uit 1986 heeft net ook haar mail ontvangen, ook voor De Waai in Geel. Ik ben even oud als haar maar voorlopig nog niets ontvangen. Volgens MyHealthViewer zou ik vandaag wel een uitnodiging ontvangen.
Dat gaat plots snel, ik dacht dat ze nog maar aan de uitnodigingen voor de 40-jarigen zaten in Geel.
Jaloers16/6, Janssen, dus één prik!
!