Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Mijn zus uit '79 heeft haar uitnodiging ook binnen gekregen. Dus ik uit het superieure '89 zal nog even moeten wachten.

Zitten precies wel rare sprongen in soms.
Mijn zus ('80) is uiteindelijk maar 3 dagen voor mij ('84 dus). Mijn moeder ('53) heeft haar 2de spuit al gehad terwijl de achterbuur ('58) pas vorige week de eerste heeft gehad. Allemaal hetzelfde centrum, allen geen risicopatiënt...

Voor de tweede prik is het best nog vervelend, want mijn vrouw moet ongeveer een uur na mij. Maar het is zo'n 30min rijden naar het vaccinatiecentrum, dus dat gaat nipt worden (we hebben 2 kinderen)...
Kzou nekeer telefonisch informeren maar ge kunt normaal wel een beetje schuiven met dat tijdstip (jij iets vroeger gaan bv)

Zitten precies wel rare sprongen in soms.
Mijn zus ('80) is uiteindelijk maar 3 dagen voor mij ('84 dus). Mijn moeder ('53) heeft haar 2de spuit al gehad terwijl de achterbuur ('58) pas vorige week de eerste heeft gehad. Allemaal hetzelfde centrum, allen geen risicopatiënt...
Maar ene is 65+ en 65- dus alle risicopatiënten zijn er gewoon tussengekomen, logisch dus

Uitnodiging binnen:

44 jaar
1e prik 15 juni, 2e op onze nationale feestdag
De Souverein in Lommel
Pfizer

Gisterenavond uitnodiging gehad:

1987
18/6 en 23/07
Genk - Limburghal
Pfizer Vaccin
geen risicopatient.

Laatst bewerkt:
Toch redelijke verschillen precies.

Ben zelf van 1987 en nog niks gehad. Zelfs collega van mij van 1975 heeft nog niks gehad. Zelfde vaccinatiecentrum.
edit: nog eens gevraagd en collega van 1975 mag deze maand gaan en krijgt J&J.

Laatst bewerkt:
1973
Mail ontvangen op 24/5
26/5 en 23/6
Antwerpen Park Spoor Oost (waardoor keuzevrijheid tussen toch redelijk veel data en time slots)
Moderna
Geen risicopatiënt

Ik hou die site wat in het oog en de vaccinaties deze week gaan echt hard. Ik hoop dat ik deze maand toch ook nog mijn prikje ga krijgen (1989).

Mijn vriendin uit 1986 heeft net ook haar mail ontvangen, ook voor De Waai in Geel. Ik ben even oud als haar maar voorlopig nog niets ontvangen. Volgens MyHealthViewer zou ik vandaag wel een uitnodiging ontvangen.

Dat gaat plots snel, ik dacht dat ze nog maar aan de uitnodigingen voor de 40-jarigen zaten in Geel.

Ondertussen heb ik mijn afspraken vastgelegd.

1986 - 34 jaar
Pfizer 16/06 en 21/07
Vaccinatiecentrum De Waai - Geel

Al mijn vrienden uit mijn dorp die even oud zijn als mij hebben gisteren een uitnodiging ontvangen.

Mijn madam heeft haar bericht ook gekregen.

39 jaar, 2 prikken pfizer, eerste op 18 juni, regio Aalst

Terug
Bovenaan