Tonerider
Well-known member
Thanks, hopelijk krijgt er geen haar weeen want daar ga ik slechter van zijn dan van mijn spuit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, hopelijk krijgt er geen haar weeen want daar ga ik slechter van zijn dan van mijn spuit.
Voila pfizer uitnodiging is binnen, 5 weken eerder klaar. Zeg nog eens dat vaccin shoppen niet gaatOuders uitnodiging voor AZ via qvax vandaag met 12 weken wachten tot volgende nog. Maar laten passeren wetende dat ze binnen 2 weken sowieso aan de beurt zijn en dan max 8 weken moeten wachten

Dat is niet vaccin shoppen hé Joel menne man.Voila pfizer uitnodiging is binnen, 5 weken eerder klaar. Zeg nog eens dat vaccin shoppen niet gaat![]()
Uur kan je aanpassen, als je even wacht vrij veel keuzeIn welke mate kan je de uren voor de vaccinatie zelf bepalen bij je uitnodiging? Ik vrees chaos op onze school tijdens de examens einde juni omdat we met een jong lerarenkorps zitten. Tijdens de voormiddagen moeten we namelijk toezichten gaan doen..
Het gaat in 90% van de gevallen ook niet om schrik voor de fysieke pijn he. Heb zelf ook al jaar en dag last van een bloeddrukval als ze bloed nemen. Ik voel meestal zelfs nog niet dat ze geprikt hebben. Maar dat veranderd niets aan de reactie.je moet ook geen bang hebben van die spuiten. Je voelt dat echt niet.
Meerdere keren gezien dat mensen schrik hadden en erover bezig waren, ze waren nog aan het praten hoe erg ze naalden vonden als vaccinator zegt dat het al gedaan is.
Veel die het niet geloofden dat ze een vaccin hebben gekregen en ze de naald wilden zien.