Zubrowka
Well-known member
Dat maakt het juist verdachter, gezien het Calog personeel niet op de prioritaire lijst staat.Heb ik geluk dat ik geen agent ben.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat maakt het juist verdachter, gezien het Calog personeel niet op de prioritaire lijst staat.Heb ik geluk dat ik geen agent ben.

Ik reageerde vooral in de eerste plaats omdat mensen nogal snel agent zeggen tegen eender wie met een poltieuniform en agenten zijn meer en meer aan het uitdoven (beveilingsagenten zijn er dan weer wel nog maar enkele jaren zo zijn er toch al wel cva wat, meer dan dat er operationele werkplekken zijnDat maakt het juist verdachter, gezien het Calog personeel niet op de prioritaire lijst staat.![]()
).
. Lokaal nog stuk meer dan federaal, maar die werken anders dan ons de lokale geen idee hoe juist.Leeftijd/risicopatiënt? Fijn te zien hoeveel mensen met qvax worden opgeroepen! Kan je meteen zien dan wanneer en dus welke 2 de spuit?BOEM vandaag sms om 15h41 dat er een plaats is voor ne vaccin (ben ingeschreven via QVAX op reservelijst) ik moest binnen de 20min reageren via die QVAX site, direct een afspraak gemaakt om 18h40 en volgende spuit is 11/06.
Gelukkig deed ik de late shift van thuis uit in Antwerpen ipv Brussel, de dienstleider heeft vanuit Brussel even kunnen overpakken en ik heb zo een Pfizer spuit gekregen een paar uur geleden
34, ben normaal geen risicopatient maar mijn huisarts heeft mij wel zo geactiveerd...Leeftijd/risicopatiënt? Fijn te zien hoeveel mensen met qvax worden opgeroepen! Kan je meteen zien dan wanneer en dus welke 2 de spuit?

Ja ik ben ook wel verrast door een pijnlijke schouder eigenlijk (al valt het allemaal wel mee natuurlijk, voelt gewoon aan alsof ik een blauwe plek heb ofzo).Ik heb wel last van een pijnlijke schouder en ook een beetje moe/futloos
Wat ik me afvraag, hypothetisch. Zou je na 11 juli kunnen kiezen voor een vaccin? 1 juli AZ weigeren en dan 12 juli Pfizer
Which is weird, want ik heb vorig jaar een tetanus shot gekregen bij mijn medische controle van het werk, en ik heb geen pijnlijke arm/schouder gehad.Ja ik ben ook wel verrast door een pijnlijke schouder eigenlijk (al valt het allemaal wel mee natuurlijk, voelt gewoon aan alsof ik een blauwe plek heb ofzo).
Aangezien ik al zoveel vaccins gekregen heb in mijn leven, en alleen de anti-tetanus spuitjes echt ambetant waren in de arm achteraf...
Maar ik lees hier dan dat sommigen echt koorts hebben, en hoofdpijn etc. dus dat heb ik totaal niet ervaren.
Bij mijn Ouders ongeveer anderhalve week ervoor.Hoeveel op voorhand krijgt ge die brief eigenlijk?
ik ken iemand die geen brief heeft gehad, maar toevallig wel via burger profiel en de dokter te weten is gekomen dat 1e prik voor de 17e staat gepland.. maar dus geen brief of e-mail of iets dergelijks
Op 24/4 uitnodiging via mail (vaccinatie 11/5) een kleine week later zat de brief ook in de brievenbus.Hoeveel op voorhand krijgt ge die brief eigenlijk?
ik ken iemand die geen brief heeft gehad, maar toevallig wel via burger profiel en de dokter te weten is gekomen dat 1e prik voor de 17e staat gepland.. maar dus geen brief of e-mail of iets dergelijks
Zo kan het dus ook, de mensen zelf laten kiezen welk vaccin ze willen hebben.Voetnoot: ik woon in Polen.
2 weken terug gingen de reservaties open voor 30+, geregistreerd voor vandaag. Je kon vrij kiezen uit welk vaccin je wou. Ik heb J&J gekozen zodat ik er na 1 keer vanaf ben.
Vandaag langsgegaan in een klein soort van ziekenhuiscentrum, met 15 man in de wachtzaal. 5 minuten wachten en terwijl een formulier invullen. Binnengaan, alles afgeven, mouw opstropen, prik krijgen en klaar.
Deed meer zeer dan ik verwacht had, maar voorlopig 8 uur later heb ik geen last meer van een pijnlijke schouder. Enkel wat futloos, net een uur in de zetel liggen zappen...
Voorlopig enkel een wat pijnlijke arm (Pfizer).