Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij nochtans niet gevraagd hoor. Dus weer heel voorbarig om hier iemand een leugenaar te noemen.Volgens mij vragen ze letterlijk aan : ben je onlangs getest geweest voor COVID?
Hij heeft daar dan neen op gezegd dus gelogen erover.
Bij mij nochtans niet gevraagd hoor. Dus weer heel voorbarig om hier iemand een leugenaar te noemen.
Ik heb helemaal geen vragenlijst moeten invullen hoor.Staat op de vragenlijst die je moet invullen bij binnenkomen.
Ik heb helemaal geen vragenlijst moeten invullen hoor.
Ik heb helemaal geen vragenlijst moeten invullen hoor.
Op je uitnodiging staat het ook. Op de website ook. In totaal 6 keer zoals ik al gezegd heb.Hier in Tienen geen vragenlijst en niet gevraagd of ik recent ben getest geweest. Wel die typische 'allergie vragen' en 'ziekte symptomen'. Dus zal wat van locatie tot locatie afhangen.
No worries. Als hij ernstige verwondingen heeft steken ze in de kliniek toch automatisch een tetanusspuitMensen met HIV hadden mss ook al 99 keer onbeschermd seks gehad zonder gevolgen, tot die ene keer...
Neen buh, het is en blijft natuurlijk uw eigen lichaam, maar tetanus wilt ge volgens mij toch niet oplopen. Het is trouwens doordat er massaal wordt ingeënt tegen tetanus, dat het in België amper nog voorkomt en ge dus inderdaad chance hebt dat de kans niet héél groot is dat ge het gaat oplopen. Maar de gevolgen bij de kleine kans dat ge het wél oploopt, zijn nog altijd tig keer groter dan kleine bijwerkingen die ge zou kunnen krijgen bij het VACCIN (want laten we hiér aub de term "vaccin" gebruiken, naampjes zoals "dat vergif" zullen we houden voor op hoax-sites).
No worries. Als hij ernstige verwondingen heeft steken ze in de kliniek toch automatisch een tetanusspuit
(Uw verwoording is wel wat raar, lijkt alsof ge tetanus niet kunt oplopen omdat zoveel mensen er tegen ingeënt zijn...)

Collega van mij liet net weten dat ze deze namiddag ook mag gaan terwijl die van 98 is (ikzelf van 87 en mag pas zaterdag de 26e gaan via mijn reguliere uitnodiging).Het lijkt nu wel goed vooruit te gaan met Qvax voor 20-jarigen.
Mijn zus mag later deze week via Qvax. Zes jaar jonger en toch een week sneller eerste prik dan ik. In mijn geval dus geen voordeel gehad van op die Qvax te staan gezien je na versturen van uitnodiging van de reservelijst gehaald wordt.

Bij mij is mijn temperatuur niet gemeten. Ze vragen wel of je iets hebt. Dus er is geen "vrijheid". In je uitnodiging staat dat je niet mag gaan, aan de deur vragen ze het je nog eens. Ik vind dat roekeloos nog heel aanvaardbaar is uitgedrukt.
).Aha, ik ben deze voormiddag ook in Geel geweest, ook Pfizer. Hier begint mijn arm toch wat stijf te worden.Eerste dosis Pfizer zit er anderhalf uurtje in. Voorlopig geen bijwerkingen, behalve wat tintelingen in de vingers.
34jaar, Geel, 2e dosis 21/07