Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben wij gewoon met een Camaro gedaan. Het is zoals je zegt, met een gewone auto geraak je echt ver. Ik rijd altijd overal door met een auto, behalve als ik zie dat de bodem van de auto de grond gaat raken. Op veel plaatsen kan je dat vermijden door uit de sporen te blijven en putten te vermijden. Heb me zo 10j geleden wel een keer vastgereden op een strand in Frankrijk met een Corsa (had toen nog iets minder ervaring), maar voor de rest nog nooit problemen gehad.Nu zou ik bvb ook niet door monument valley rijden met een gewone auto hoor... Los zand is venijnig beestje als ge geen hogere wagen hebt.
Ja, wij waren daar met een RV van 9m langHebben wij gewoon met een Camaro gedaan. Het is zoals je zegt, met een gewone auto geraak je echt ver. Ik rijd altijd overal door met een auto, behalve als ik zie dat de bodem van de auto de grond gaat raken. Op veel plaatsen kan je dat vermijden door uit de sporen te blijven en putten te vermijden. Heb me zo 10j geleden wel een keer vastgereden op een strand in Frankrijk met een Corsa (had toen nog iets minder ervaring), maar voor de rest nog nooit problemen gehad.
het was vrij duidelijk dat dat niet ging pakken 
Amerikaanse offroad & dirtwegen Worden in Australie en Afrika gezien als snelwegenJa, wij waren daar met een RV van 9m langhet was vrij duidelijk dat dat niet ging pakken
Je zit daar wel met veel enkel RWD wagens met een verkeerde koppelcurve om te offroaden natuurlijk. Nu was de route die wij gedaan hebben (met gids in Wrangler ofzo) misschien niet de standaard weg, maar ik denk echt niet dat je er daar met een Camaro zou door geraken.

Hoe zit dat met whatsapp? Kan je nog steeds je Belgisch nummer gewoon gebruiken om via die esim mobiele data te hebben?kortingcode : WELCOME30 voor 30% korting te hebbenUnited States eSIM, from 4.00 € | World’s first eSIM store · Airalo
Data packs with real local rates. Manage your eSIMs and top up on the go with Airalo.www.airalo.com
Kan je gerust al allemaal instellen hier al.
is de uitleg
Bij sommigen lukt hotspot maken niet (voor je vrouw dan via uw gsm te laten "internetten")
Ik heb daar geen 1 x problemen mee gehad en mn vrouw heeft altijd wanneer ze wilde via mij connectie kunnen maken.
LET OP: je gsm moet natuurlijk wel ESIM aankunnen, al denk ik dat wel heel veel types dit zullen aankunnen ondertussen![]()
Je Belgisch nummer met je buitenlandse eSim gebruiken gaat niet. wat wel kan, althans zo werkt het bij mij: Ik kan per dienst (Oproepen, SMS of Mobiele data) kiezen welke sim het moet gebruiken.Hoe zit dat met whatsapp? Kan je nog steeds je Belgisch nummer gewoon gebruiken om via die esim mobiele data te hebben?
Ja best dat ik men reis afzeg nuJa, dat kost wel wat geld…

Zo heel veel scheelt dat toch ook niet… tenzij je nog refereert aan de 1.20-periode.Ja best dat ik men reis afzeg nu![]()
Ik was niet serieus za ...Zo heel veel scheelt dat toch ook niet… tenzij je nog refereert aan de 1.20-periode.
Heb gelukkig de meeste dollars gekocht aan 1.16-1.14…
Maar ja, voor de volgende reis zal ik er ook moeten bijkopen.

Het komt voor ons beide dichter nu (en voor jou nog sneller!), eindelijk naar het beloofde landIk was niet serieus za ...
Al kost 1 dollar me 2euro..dan ga ik nog![]()

Nog een goede drie weken…Wij vertrekken volgende week.![]()
Wij vertrekken volgende week.![]()
We verwachten wel een mooi reisverslagNog een goede drie weken…
Veel plezier!

Komt in orde!We verwachten wel een mooi reisverslag![]()

Bij mij is het 11 dagen Vegas, maar zal met plezier een kort relaas neerschrijven!