Yes! Top en cheap as fuck, zeker ivgl met vegas oid om te gaan schieten.
Wel enkel met WO2 guns & moderner gerief geschoten, niet met de western guns.
Ben ondertussen Cody gepasseerd en daar op een vrij moment gaan schieten met een AR15 en een full auto P90. Dat was zeker de moeite.
 
Bleh noodtoestand in SF omwille van apenpokken.
Hopelijk geen invloed op men plannen in september... zucht
 
Bleh noodtoestand in SF omwille van apenpokken.
Hopelijk geen invloed op men plannen in september... zucht
Ik volg die zever nu niet echt, maar is dat niet enkel besmettelijk bij intiem contact? Lijkt me straf dat dat het openbare leven zal beïnvloeden. Tenzij je "plannen" in september van die aard zijn dat je veel kans maakt om het apenpokkenvirus op te lopen, zou ik me er niet druk om maken. :tongue:
 
Ik volg die zever nu niet echt, maar is dat niet enkel besmettelijk bij intiem contact? Lijkt me straf dat dat het openbare leven zal beïnvloeden. Tenzij je "plannen" in september van die aard zijn dat je veel kans maakt om het apenpokkenvirus op te lopen, zou ik me er niet druk om maken. :tongue:
Euh neen niet echt neen 💀 de normale toerisme plannen..
 
Euh neen niet echt neen 💀 de normale toerisme plannen..
Voila, net als ons dus. Wij maken ons er niet druk om alleszins voor onze reis in september, enkel een opflakkering van Covid lijkt me een reëel gevaar (lockdowns). En de bosbranden kunnen de plannen ook licht verstoren, maar ik was in Australië met de hevige bosbranden en overstromingen en zelfs toen viel de impact mee op onze reis. Door wat flexibel te zijn kan je al veel opvangen.
 
Voila, net als ons dus. Wij maken ons er niet druk om alleszins voor onze reis in september, enkel een opflakkering van Covid lijkt me een reëel gevaar (lockdowns). En de bosbranden kunnen de plannen ook licht verstoren, maar ik was in Australië met de hevige bosbranden en overstromingen en zelfs toen viel de impact mee op onze reis. Door wat flexibel te zijn kan je al veel opvangen.
Naar waar trek je?
 
Ik volg die zever nu niet echt, maar is dat niet enkel besmettelijk bij intiem contact?
Het virus verspreidt zich wel vele malen gemakkelijker tijdens intiem contact en/of seks, maar neen, je kan ook besmet geraken door 'gewoon' contact.

Zo zijn ook al een paar babies en kinderen besmet.
Maar goed, er zijn zoveel ziektes die besmettelijk zijn.

Dus gewoon langs iemand wandelen in een supermarkt die apenpokken heeft? De kans is extreem klein maar NIET onbestaande dat je toch besmet geraakt.
 
Laatst bewerkt:
Naar waar trek je?
Rondreis door Californië, Arizona, Utah en Nevada. We gaan voor de Nationale Parken, voor steden hebben we niet echt tijd voorzien (behalve er eens even doorrijden om wat highlights te zien) omdat ons dat niet echt aanspreekt en ze in de US tegenwoordig blijkbaar veel last hebben van daklozen en criminaliteit in grote steden. Ben er ook al enkele keren geweest, maar deze keer ga ik met m'n vriendin. Wat ga jij allemaal bezichtigen?

Het virus verspreidt zich wel vele malen gemakkelijker tijdens intiem contact en/of seks, maar neen, je kan ook gewoon besmet geraken door 'gewoon' contact.

Zo zijn ook al een paar babies en kinderen besmet.

Maar goed, er zijn zoveel ziektes die besmettelijk zijn.
Oké, wist ik niet. Maar dan nog maak ik me er niet echt druk om. Zoals je zegt, er zijn zoveel besmettelijke ziektes. Alleen durft de overheid wel eens overdreven reageren en dat zou wel jammer zijn. Heb echt geen zin in nieuwe lockdowns.
 
Het virus verspreidt zich wel vele malen gemakkelijker tijdens intiem contact en/of seks, maar neen, je kan ook besmet geraken door 'gewoon' contact.

Zo zijn ook al een paar babies en kinderen besmet.
Maar goed, er zijn zoveel ziektes die besmettelijk zijn.

Dus gewoon langs iemand wandelen in een supermarkt die apenpokken heeft? De kans is extreem klein maar NIET onbestaande dat je toch besmet geraakt.
Nu, het is wel geen toeval dat de 400 gevallen in België allemaal volwassen mannen zijn he... Daar moet je geen tekening bij maken wie de grote risicogroep is.
 
Rondreis Florida gedaan van 5/7 tem 28/7
Eerst een week westkust gedaan.
Indian Shores, gelegen een 30tal minuten ten zuiden van Clearwater.
Zalig geweest zeer rustig, super uitzicht op een baai waar elke ochtend dolfijnen voorbij kwamen gezwommen.
Ook uitstap naar Clearwater en enkele keren John's pass village.
Clearwater vond ik maar zozo, veel te druk en veel te druk.
John's pass village vond ik imo ook gewoon een plezanter stadje om te doen en ook de zonsondergang op hun strandje was heel plezant.
Voor de rest vooral gerust en mensen van Minnesota leren kennen waar we enkele dagen mee hebben opgeschoten (en nu nog steeds wekellijks mee facetimen ondanks het 7uur tijdverschil)
Erna naar Florida City doorgereden (Homestead)
Hier Best Western inn gekozen, een familiekamer met ontbijt. We gingen toch alle dagen uitstappen doen.
Eerst dag Everglades gedaan, zeer fijn, heel cool moment ook gehad dat er een zeer grote Alligator gewoon op enkele meters van ons lag en ruzie zat et maken met een grote stok. Mooi, al hadden de kindjes wel schrik :)
2e dag Key West gedaan.
Eerst Marathon Sombrero beach gestopt, was mooi met ook een grote sanitaire faciliteit waar we ons mooi konden omkleden. Mooi neit zo toeristisch stukje strand
Erna doorgereden tot State park Bahia Honda, dit was een ander kaliber, ik vond het prachtig en heel mooi om gezien te hebben.
Erna doorgereden tot Key West. Dit vond ik persoonlijk het minste van de trip, als ik ooit nog terugga is het tot aan het state park om daar de dag rond te maken en wat te snorkelen. Key West ben ik wel blij dat ik er eens geweest ben maar meer is het niet imo.
3e dag zijn we Miami geweest, aangezien we keuzes moesten maken en 2 kinderen bijhebben van 8en10 hadden we south beach gekozen samen met lincoln street en uiteraard savonds ocean's drive. Op zich een heel fijne dag gehad, mooie stad, savonds heel mooie autos gezien (veel Lambo's omfg) en de rit terug naar onze Inn was ook mooi met de city skyline.
Dag erna zijn we naar Orlando gereden, hier hadden we een huis op een resort gehuurd met privé zwembad en gemeenschappelijk zwembad.
Eerste 2 dagen rust genomen, dan 4 dagen disneyworld verdeelt over 5 dagen ( midden 1 dag rust genomen) nja ik vond het heel fijn de Avatar ride vond ik indrukwekkend en ook Rise of the ressistance vond ik heel mooi!! Epcot viel voor mij het meeste tegen, daar mogen ze toch eens dringend wat vernieuwingswerken uitvoeren want zeer veel oude attracties...
Toen weer 2 dagen rust en dan Kennedy's space center gedaan, ook hier ben ik blij dat ik het gedaan heb maar op zich hadden ze zoveel meer van dat park kunnen doen. De brochure bv stond niks in wat er waar te doen was enkel waar de gebouwen gelegen waren en waar de eetzaken waren. Maar dus niet wat er IN de gebouwen te doen was... Nuja ik had het wel wat voorbereid dus ik heb alles gezien wat ik wilde zien maar toch....
Dan nog een rustdag en terug naar België
De vluchten naar USA en terug naar België zijn hier allemaal perfect verlopen, nergens moeten wachten en overal mooi kunnen overstappen. Als het goed is, mag het ook gezegd worden ;-)
Ik had de auto gehuurd bij Avis en de visitor toll pas genomen (moet je zelf regelen via hun site en app, supermakkelijk eigenlijk en goedkoper als overal toll te zitten betalen met cash of de toll aanbiedingen die de car rentals doen, dit is volledig zelf regelbaar en gratis) en dat is allemaal uitstekend gegaan.
Voor gsm had ik bij Airalo een E-sim kaart aangevraagd met 10gb data, nog 5gb over gehad maar op zich was het spotgoedkoop en werkte het eigenlijk zo goed als overal perfect! (kortingscode van 30% beschikbaar indien mensen hem willen)


Binnen 2 jaar terug naar Florida, dan terug in de buurt van Indian Shores en waarschijnlijk ook met dezelfde mensen maar dat is nog afwachten hoe onze connectie nog is binnen 2 jaar ;-)
Binnen 5jaar ook terug naar Orlando, dan voor Universal Studios te doen en Seaworld. Dus de "andere" kant van Orlando ;-)
*edit* Ohja de Inn was een ramp, alle kranen die konden lekken, lekte ook (airco, badkraan, wc, gewone lavabo kraan) en de WC was CONSTANT verstopt. Na 3x te gaan klagen hierover kwam er een idioot een wc ontstopper voor de deur zetten en was hij weer weg... Niks service dus.
Als ik niet zo gepakt was en eigenlijk al uitgepakt had toen we dit allemaal doorhadden, was ik gaan grommelen voor een andere kamer. Nu was het schandalig slecht maarja we verbleven er amper dus hadden we maar doorgezet, achteraf gezien had ik altijd moeten gaan klagen al na de eerste uren...Ontbijt was op zijn Amerikaans maar er werd amper bijgevuld en als je vroeg om bij te vullen kwam er geen reactie...
 
Laatst bewerkt:
@PreDaToR had jij local esim USA genomen dan?
kortingcode : WELCOME30 voor 30% korting te hebben
Kan je gerust al allemaal instellen hier al.
is de uitleg

Bij sommigen lukt hotspot maken niet (voor je vrouw dan via uw gsm te laten "internetten")
Ik heb daar geen 1 x problemen mee gehad en mn vrouw heeft altijd wanneer ze wilde via mij connectie kunnen maken.
LET OP: je gsm moet natuurlijk wel ESIM aankunnen, al denk ik dat wel heel veel types dit zullen aankunnen ondertussen :)
 
Laatst bewerkt:
kortingcode : WELCOME30 voor 30% korting te hebben
Kan je gerust al allemaal instellen hier al.
is de uitleg

Bij sommigen lukt hotspot maken niet (voor je vrouw dan via uw gsm te laten "internetten")
Ik heb daar geen 1 x problemen mee gehad en mn vrouw heeft altijd wanneer ze wilde via mij connectie kunnen maken.
LET OP: je gsm moet natuurlijk wel ESIM aankunnen, al denk ik dat wel heel veel types dit zullen aankunnen ondertussen :)
Ik heb een oneplus 9pro.
Zal wel lukken zeker :unsure:

Edit
Niet dus... hahaha kut merk 😭
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan