UPDATE: 27/02/2021

Booka

CEO
Crowdfunder FE
Na de turbulente periode gisterenavond, ga ik hier even een overzicht van onze financiën geven en onze visie voor de toekomst.

VISIE

Door de crowdfunding hebben we ons (dankzij jullie) op middellange termijn een stabiele toekomst kunnen verzekeren zonder dat er enige vorm van inkomsten zouden nodig zijn.

Het is wel de bedoeling dat we op een relatief korte periode niet enkel afhankelijk gaan zijn van deze crowdfunding, maar dat sponsors een prominente rol gaan spelen in onze inkomsten en dus ook het voortbestaan van deze website. Het mag op termijn niet de bedoeling zijn dat we afhankelijk gaan blijven van donaties, want dan loop je op een heel dunne koord. Al kunnen de inkomsten van sponsors en crowdfunding/donaties perfect naast mekaar lopen.

Met het geld dat dan extra binnenkomt gaan we de uitbouw van onze website verzorgen, intiatieven nemen naar onze leden toe, op frequentere basis giveaways doen en betere content leveren.

Nu hoor ik jullie al denken "sponsors, dat is heel de website bomvol irritante reclame". Dat zal het niet worden.
Ik ga niet zeggen dat er op termijn (en dat kan snel gaan, maar evengoed nog een jaar duren) geen reclame op de website zal komen van bepaalde sponsors, maar onze voornaamste zorg is dat het niet storend is. Als we dat niet kunnen garanderen, dan gaat het ook gewoon niet door.
Wij willen op dat vlak toch de touwtjes in handen houden en dat kunnen we dankzij de crowdfunding ook doen.

FINANCIËN

Ik zal in april, als we een volledige maand hebben doorgemaakt waar zowel forum als front op 100% draaien, eens een maandoverzicht van onze kosten geven. Daarnaast zal ik ook wat komende kosten opnemen. Hieronder kan je alvast beknopt de totale in- en uitgaven terugvinden.

12/2020 tem 02/2021:

INKOMSTEN: 6.000,00 euro
UITGAVEN: 1.350,00 euro
BALANS: + 4.650,00 euro
 
Terug
Bovenaan