Undercover

Netflix ÉÉN Undercover

Ze doen nu alsof Bob nu rustig zijn leven kan voortzetten maar de Turken (hoewel ze in de gevangenis zitten) kennen zijn naam en adres. Met al het geld dat die hebben laten ze die toch gewoon vermoorden..
Als dit in het echt zou zijn gebeurd, zouden Bob en Ferry een paar seizoenen geleden al zijn vermoord.
 
3 seizoenen lang 'we kunnen ze pas arresteren wanneer er op heterdaad een deal is.'

Einde seizoen 3:
Hier ne kladblok: LAAT DE SIE MAAR KOMEN.

Nu, naar Benelux normen toch een hoogwaardige serie en vond het toch wel spannend.
Maar zoals al vaak gezegd, er hadden gerust 2 laatste afleveringen mogen zijn, er moest nog teveel bij elkaar gepropt worden.

ohja: nog veel behind the scenes zijn hier te bekijken:
 
Wij (BG) leggen de lat enorm hoog, we zijn een hoog begaafd en superieur ras. We zijn meer gewoon door Netflix (andere series dan), HBO, enz…
Maar voor de gewone kijker was dit best wel goeie serie. Er zijn al slechtere geweest op één de zondagavond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Precies alsof de gemiddelde serie op netflix zoveel beter is dan undercover. 😂
Het gemiddelde van wat er op netflix gegooid wordt is ook maar heel bwah, heel gewoontjes.
Ik heb toch al veel mooie series gezien op Netflix. Narcos, Daredevil, Penny Dreadful, Casa, enz…
Natuurlijk ieder zijn mening en goesting
 
Ik heb toch al veel mooie series gezien op Netflix. Narcos, Daredevil, Penny Dreadful, Casa, enz…
Natuurlijk ieder zijn mening en goesting

Dat is hoeveel % van het aantal N-series? 5%? Nog niet?
Alles is smaak, de gemiddelde Vlaamse serie kan mij even weinig boeien als de gemiddelde Netflix serie.

Geldt voor iedereen, toch?
 
Dat is hoeveel % van het aantal N-series? 5%? Nog niet?
Alles is smaak, de gemiddelde Vlaamse serie kan mij even weinig boeien als de gemiddelde Netflix serie.

Geldt voor iedereen, toch?
Maar ik kijk niet zoveel. Dus ik neem alleen de toppers op Netflix
Heb The Witcher, Cobra & Squid ook nog op de lijst (nog niks van gezien)
 
Ze doen nu alsof Bob nu rustig zijn leven kan voortzetten maar de Turken (hoewel ze in de gevangenis zitten) kennen zijn naam en adres. Met al het geld dat die hebben laten ze die toch gewoon vermoorden..
Want den eerste undercover flik vermoorden heeft hen zoveel goeds opgeleverd...
 
Dat ze op haar gsm mails van de flikken aant het lezen was zag je ook in de laatste aflevering.

S2 en 3 zijn toch echt een pak minder dan 1.
S1 was gewoon goed door Ferry, Daniëlle en de setting.
Denk dat hij het eerder heeft op 'wie is de mol'.. is ook duidelijk genoeg in beeld gebracht hoe dat gelopen is :) dus vandaar wss afleveringske in slaap gevallen of gemist ;)
 
Ik vond het eigenlijk wel een goed seizoen met nieuwe goede acteurs. De laatste aflevering kon gewoon de verwachtingen niet inlossen.
 
Terug
Bovenaan