Undercover

Netflix ÉÉN Undercover

Benieuwd of Peter te weten gaat komen dat de baas van het restaurant vermoord is.

Het zal een spannende deal worden; Serkan en Timur willen Peter dood, Russen willen hun levering op tijd hebben, Peter dat misschien weet dat Timur de restaurant baas vermoord heeft.
Ik gok dat Timur in de volgende afl sterft, waarschijnlijk door Ferry.
 
Benieuwd of Peter te weten gaat komen dat de baas van het restaurant vermoord is.

Het zal een spannende deal worden; Serkan en Timur willen Peter dood, Russen willen hun levering op tijd hebben, Peter dat misschien weet dat Timur de restaurant baas vermoord heeft.
Ik gok dat Timur in de volgende afl sterft, waarschijnlijk door Ferry.
Sowieso gaat zoiets naar de flikken, dus ik zou ergens denken van wel. Te meer omdat er daar ook een deel van de operatie heeft plaatsgevonden.

Nuja, wil uiteraard niets zeggen, maar Serkan wil Peter dood, dus Timur wil Peter dood en Peter zal Timur dan wel dood willen, want die restaurant eigenaar lijkt toch ne halve maat/collega te zijn
 
Ik ben wat teleurgesteld, er zijn na 7 afleveringen wel heel veel tegenslagen geweest om de tijd op te vullen. Het begint storend te zijn.

De finale is normaal de spannendste, dus ik verwacht dat er zondag iemand dood valt, Timur staat hoog op de hitlist. Of mss Serkan die een kogel opvangt voor Leyla.
 
Of toch de vrouw/vriendin van onze Bob/Peter.

Waarna er volgend seizoen een John Wick achtige wraakmissie komt :D .

Ik zou kijken :unsure: .
 
Of toch de vrouw/vriendin van onze Bob/Peter.

Waarna er volgend seizoen een John Wick achtige wraakmissie komt :D .

Ik zou kijken :unsure: .
Wie zegt dat er nog een volgend seizoen komt?
Daar is bij mijn weten nog altijd niks over gezegd, dus bij gevolg, misschien is het wel Bob zelf?
 
oh geen idee hoor, t was maar een hersenspinsel :p .

T zou prima Bob kunnen zijn :p .
Bij mij ook gewoon een hersenspinsel.

Ik weet niet meer hoe het zat bij het eerste seizoen, maar bij het tweede seizoen wisten we al voor het einde dat er een 3de seizoen zou komen en nu horen we totaal niks over een mogelijk 4de seizoen. Vandaar dat die gedacht in mij op kwam.
 
Al bij al vond ik het nog wel een leuk seizoen.
Zeker en vast minder dan de vorige 2, maar nog altijd beter dan 90% van de rest van de programma's die we tegenwoordig voorgeschoteld krijgen.
 
Terug
Bovenaan