Undercover

Netflix ÉÉN Undercover

Een vierde seizoen is met dit einde volledig optioneel. Ferry kan nog wel iets doen als populair personage, maar ik vermoed eigenlijk dat er niets meer komt.
 
De enige optie lijkt me een serie volledig rond Ferry te zijn.
En ik zou het nog niet erg vinden ook. Alleen denk ik, met zijn film, dat het too much gaat zijn.

Daarnaast inderdaad een pover einde, maar ik vond het seizoen al bij al nog geslaagd.
 
Diegenen die het einde pover vinden. Wat vinden jullie pover of hadden jullie graag anders gezien? Ikzelf vond het niet slecht, misschien wat te voor de hand liggend. Denk dat het gewoon stopt nu.
 
Diegenen die het einde pover vinden. Wat vinden jullie pover of hadden jullie graag anders gezien? Ikzelf vond het niet slecht, misschien wat te voor de hand liggend. Denk dat het gewoon stopt nu.

Ik denk dat we gewoon allemaal meer actie hadden willen zien, vuurgevechten, bloedstollende achtervolgingen, vuistgevechten, ... :unsure
 
Vond het toch weer een prima seizoen :) .

De moment waarop Bob vraagt wat gebeurt er nu met die kinderen? Ja slachtofferhulp he. Ah miserie dus.

Momentje Ferry en Bob vond ik wel minder.
 
Vond het wat veel voor één aflevering, ze moesten nog teveel verhaallijnen afhaspelen op die 45 minuten. Vond dit seizoen wel beter dan seizoen 2.
 
Blijft wel aangenaam om naar te kijken. Enkel die laatste confrontatie tussen Bob en Ferry waar ze wat met hun pistool naar elkaar liggen gooien, vond ik belachelijk.
 
Toch een paar vragen waarop we geen antwoord kregen. Wat nu met de Russen waarvoor Leyla en Serkan leveranciers waren? Wie was nu de mol bij de politie, waardoor Leyla op de hoogte bleef? Wat nu met Ferry, gaat hij beginnen "koken"?
 
Arrestatie van Serkan en Leyla vond ik zeer zwak uitgewerkt. Totaal geen suspence.

Onderhandeling over het boekje 100K, 50K, 75K zeer pover gedaan.

Die foto die Peter/Bob naar ferry stuurde, met welke tel was dat? Niet met die van Leyla.

Algemeen vrij zwakke ontknoping van een seizoen dat veelbelovend gestart was met zelf een internationaal verhaal in een Turkse gevangenis om dan toch rond de kerktoren te eindigen met een zwakke arrestatie.
 
Die Russen zijn gewoon vergeten. Je kan zelf dan verzinnen dat ze weten dat Leyla en Serkan gevangen zitten en dus niet kunnen leveren, jammer dat ze dat niet on screen afronden. Het drugs aspect is in dit seizoen op de achtergrond.

En er was geen mol, dat was een stukje spyware op de smartphone van Patrick waar Leyla alle info op kreeg. Ze spon daar wel een verhaal rond dat ze "vragen" kon stellen aan de mol maar ze las gewoon mails.
 
Ze doen nu alsof Bob nu rustig zijn leven kan voortzetten maar de Turken (hoewel ze in de gevangenis zitten) kennen zijn naam en adres. Met al het geld dat die hebben laten ze die toch gewoon vermoorden..
 
Terug
Bovenaan