Undercover

Netflix ÉÉN Undercover

Ze doen nu alsof Bob nu rustig zijn leven kan voortzetten maar de Turken (hoewel ze in de gevangenis zitten) kennen zijn naam en adres. Met al het geld dat die hebben laten ze die toch gewoon vermoorden..
Dat versta ik ook niet. Ze kennen zowel zijn adres in dat appartementje, als zijn 'nieuw' adres in dat huisje dat hij opgeknapt heeft.

Al bij al vond ik dit het minst goeie seizoen van de 3. De spanning was minder aanwezig en in de laatste aflevering moest té veel gebeuren om dat in 45 min te proppen. Ik had het ook niet voor Serkan zijn broer. Dat laatste shot van Ferry vond ik denk ik het beste in heel de aflevering. Ferry alleen in zijn labo, gebroken met niks meer. Al heeft hij die 100k nog wel.
 
Dat versta ik ook niet. Ze kennen zowel zijn adres in dat appartementje, als zijn 'nieuw' adres in dat huisje dat hij opgeknapt heeft.

Al bij al vond ik dit het minst goeie seizoen van de 3. De spanning was minder aanwezig en in de laatste aflevering moest té veel gebeuren om dat in 45 min te proppen. Ik had het ook niet voor Serkan zijn broer. Dat laatste shot van Ferry vond ik denk ik het beste in heel de aflevering. Ferry alleen in zijn labo, gebroken met niks meer. Al heeft hij die 100k nog wel.
Dat laat wel alles open voor een eventueel vierde seizoen of een spinoff.

Dat nieuwe adres (huis dat als laatste werd getoond) is trouwens niet dat huisje dat hij opgeknapt heeft, dat huisje dat hij aan het opknappen was, was niet van hem maar was voor iemand die hij kende.
 
Dat laat wel alles open voor een eventueel vierde seizoen of een spinoff.

Dat nieuwe adres (huis dat als laatste werd getoond) is trouwens niet dat huisje dat hij opgeknapt heeft, dat huisje dat hij aan het opknappen was, was niet van hem maar was voor iemand die hij kende.
Dat dacht ik dus ook, dat dat 2 verschillende huizen waren.
Maar ik heb de beelden van de eerste en de laatste aflevering eens naast elkaar bekeken en dan lijkt het toch wel om hetzelfde huis te gaan. De laatste beelden zijn wel in het donker waardoor je van dat huisje niet zoveel ziet.
 
Meningen over "Ferry" (de film)? De moeite?
De film kan niet tippen aan de serie. In mijn ogen is het zoiets van ge mist niks als ge hem niet gezien hebt, maar het is wel nog goed genoeg voor een avond op te zetten, als er echt niks op tv is.
 
Las gisteren dat ze gestart waren met de voorbereiding van het vierde seizoen als afsluiter van de reeks.
Was een artikel op LinkedIn over marketing in tv series (ging specifiek over de vele mensen die het raar vonden dat Tom Omer aan het drinken was op een Turks feest).
 
Heb de Ferry film en het 3de seizoen ook uitgekeken. De film is helemaal niks, kan je zo skippen.
Het derde seizoen vond ik dan weer een pak leuker om volgen dan het vorige seizoen. Dus van mij mag er gerust nog een seizoen volgen als ze in deze richting verder gaan ook al is het die Ferry/Bob samenwerking totaal ongeloofwaardig.
 
Terug
Bovenaan