Undercover

Netflix ÉÉN Undercover

Vorige seizoenen kon ik wel smaken dus kijken maar vanavond.
De film Ferry vond ik dan wel minder goed.
 
Er is idd reclame dat het vandaag verschijnt op Netflix. Maar die boodschap is bedoeld voor de Nederlanders.

Hier in Vlaanderen zal je moeten zappen naar één of casten met VRT Nu. Daarna duurt het nog enkele maanden voor het op onze Netflix beschikbaar is.
 
Serie 1 voor drie kwart klassieker, serie 2 kwart van een duim omhoog, Ferry film vond ik heel goed.

Nog weinig vlees aan aflevering 3.1, Turkse gangsters lijken nogal ééndimensionaal.
 
Ik weet totaal niet meer hoe dat in seizoen 2 gelopen is met die rechtszaak tegen Bob en die situatie daar bij de politie waardoor hij nu samen werkt met die Patrick. Is er iemand die dit even zou kunnen samenvatten?
 
Eerste aflevering was ik nog niet overtuigd.

Deed me teveel aan het begin van zo'n typische Amerikaanse actiefilm denken.
Held heeft zich afgezonderd en is ergens aan een huis aan het werken.
Wagen komt toe met ex collega, "we hebben je nodig".

Maar ik blijf sowieso nog verder kijken.
 
Eerste aflevering was ik nog niet overtuigd.

Deed me teveel aan het begin van zo'n typische Amerikaanse actiefilm denken.
Held heeft zich afgezonderd en is ergens aan een huis aan het werken.
Wagen komt toe met ex collega, "we hebben je nodig".

Maar ik blijf sowieso nog verder kijken.
Ik had exact hetzelfde gevoel.

En er moeten toch direct al heel wat ongeloofwaardigheden uit de kast getrokken worden om het scenario te laten werken.
Maar goed, ik vind Waes wel leuk als flik en Ferry blijft een heerlijke slechterik. Ik kijk dus wel verder.
 
Mja, ze halen, net als in het vorige seizoen, toch weer helemaal het niveau niet meer van seizoen 1. Er lijken mij iets te veel matige acteurs in te zitten, terwijl dat net de sterkte was. Voor de geloofwaardigheid moet je inderdaad niet kijken 🙃

Best jammer, want visueel oogt het allemaal wel goed.
 
Ik weet totaal niet meer hoe dat in seizoen 2 gelopen is met die rechtszaak tegen Bob en die situatie daar bij de politie waardoor hij nu samen werkt met die Patrick. Is er iemand die dit even zou kunnen samenvatten?
Idem, dat zit bij ook ergens ver weg hoe S2 nu weeral is afgelopen.
Niettemin vond ik het wel een goede eerste aflevering van seizoen drie.
 
Mja, ze halen, net als in het vorige seizoen, toch weer helemaal het niveau niet meer van seizoen 1. Er lijken mij iets te veel matige acteurs in te zitten, terwijl dat net de sterkte was. Voor de geloofwaardigheid moet je inderdaad niet kijken 🙃

Best jammer, want visueel oogt het allemaal wel goed.
Wat mij vooral opviel was dat 1 van die Turkse gasten constand versprong (leek toch zo) tussen Antwerps en half AN.
 
Vond het wel vermakelijk.
Kan nog goed worden als ze veel gaan spelen met de combinatie Ferry / Bob.
Al zeggen Turkse gangsters me ook minder dan die platte hollanders in het eerste seizoen.
 
Zeer ver gezocht dit scenario. Lijkt gebaseerd op een episode van miami vice, maar dan in het koude grijze België...

Tom Waes wannabe don johnson...
 
Terug
Bovenaan