Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp dat maar in Europa supporter ik voor alle Belgische ploegen, zelfs als dat Moeskroen wasAls Club-fan duimen voor Cercle, vreemd gevoel.
Er uit gaan met winst op zich is al goed voor het coëfficiënt, maar stel je voor dat die nog doorgaan ...

Anderzijds wel unieke wedstrijd voor hen.Midweek on 18.45 met een 3-0 achterstand tegen (met respect) een bende onbekende Polen tja dan ga je enkel die hards krijgen
Hoezo? Europese 16de finales zien we wel vaker in Jan BreydelAnderzijds wel unieke wedstrijd voor hen.
Zo zijn er toch genoeg? Ik als Anderlechtsupporter hoop ook gewoon dat alle Belgische ploegen het Europees goed doen hoor.Ik begrijp dat maar in Europa supporter ik voor alle Belgische ploegen, zelfs als dat Moeskroen was
Ik hoop dan naïef dat de Cercle/Anderlecht/Antwerp/… supporters het ook kunnen opbrengen om Club aan te moedigen in de CL al weet ik beter jammer genoeg.
Maar als sommige dan toch verliezen, dan liefst toch zwaar verliezen ipv een 1-0 hèZo zijn er toch genoeg? Ik als Anderlechtsupporter hoop ook gewoon dat alle Belgische ploegen het Europees goed doen hoor.

Betis en Fiorentina ook flauw in 3 overbodige terugwedstrijdenAls de spits(en) het niet verkloten bij ons doet de doelman het wel... elke fckin week hetzelfde
Antony, McTominay.. zelfs Rashford. Man U is een moeras gewordenAnthony precies weer meer de speler van Ajax ipv bij United.
Hij was natuurlijk niet altijd een onbetwiste basisspeler, maar toch in 353 wedstrijden bij elkaar gespeeld bij Real. Kan toch serieus tellen. Vooral in de eerste periode onder Zidane had die echt wel zijn plaats in het elftal en was die fantastisch. Bale moest banken voor hem in de topwedstrijden.Wat een voetballer die Isco, kan lekker ballen en krijg telkens ne ferme stijve van zulke spelers, een streling voor het oog. Jammer dat die nooit is kunnen doorbreken bij Real