Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze kunnen mss al eens contact opnemen met de nieuwe trainer bij Gent.leko buiten
Je kan ermee lachen, maar indien ze die bij Brugge echt willen halen staat die hier volgende week ook hoorZe kunnen mss al eens contact opnemen met de nieuwe trainer bij Gent.
Het schijnt dat ook zo nen goeie zoals Leko is.

Hopelijk leest Sam Baro dit nietJe kan ermee lachen, maar indien ze die bij Brugge echt willen halen staat die hier volgende week ook hoor![]()
Wel degelijke match van onze derde keeper
Het geluk die ze hadden vorig jaar hebben ze dit jaar niet. En ook gewoon moeilijkere tegenstanders en een minder club (al zijn ze op hun best Europees).Ja die is niet slecht, heeft precies wel potentieel.
Ach ik heb al bij al een goed Club gezien, zelfs als die 0-2 niet valt denk ik niet dat we hier iets rapen want Arsenal was gewoon beter.
Hadden wel een goaltje verdiend.
Nu hopelijk 6/6 er is nog een waterkansje om door te stoten.
Ik vrees ook wel een beetje dat in het hoofd van het bestuur van Club die campagne vorig jaar als de normaliteit wordt beschouwd. Vandaar dat er nu paniekerig wordt gereageerd omdat het minder gaat; terwijl in de CL dit gewoon de normaliteit is. Onze ploegen zijn en blijven uit België en zullen nooit kunnen volgen met de subtop in Europa. Daar hebben wij gewoon de middelen en budgetten niet voor. We kunnen wel eens een boerenjaar hebben waarin alles meevalt zoals Club vorig jaar. Maar dat mag niet als realiteit worden aanzien.Het geluk die ze hadden vorig jaar hebben ze dit jaar niet. En ook gewoon moeilijkere tegenstanders en een minder club (al zijn ze op hun best Europees).
Tegen zulke amateurs zullen ze wel winnen zeker. Is nogal een uur eigenlijk. Tegen dat ik thuis ben van mijn werk is die match gedaanPff, 3e match op rij Boeckx als commentator/analist
Come on Bruges![]()

Inter, Olympiakos en Kopenhagen maar met 1 goal verschil gewonnen tegen die mannen dus zo’n walk in the park gaat het niet zijn denk ikTegen zulke amateurs zullen ze wel winnen zeker. Is nogal een uur eigenlijk. Tegen dat ik thuis ben van mijn werk is die match gedaan![]()