UEFA Champions League 2025-2026

Mechele had wel twee man te dekken natuurlijk, niet alleen zijn fout imo. En de keeper kon daar toch ook veel meer doen, niet?

Nu ja, die andere twee goals kan je weinig aan doen.

We hebben echt niks van geluk mee vandaag..
Ge kunt nog zo hard werken, maar als de bal af en toe niet eens goed valt kunt ge tot morgenvroeg blijven spelen en staat de 0 er nog altijd

Wel degelijke match van onze derde keeper

Ja die is niet slecht, heeft precies wel potentieel.

Ach ik heb al bij al een goed Club gezien, zelfs als die 0-2 niet valt denk ik niet dat we hier iets rapen want Arsenal was gewoon beter.
Hadden wel een goaltje verdiend.

Nu hopelijk 6/6 er is nog een waterkansje om door te stoten.

Ja die is niet slecht, heeft precies wel potentieel.

Ach ik heb al bij al een goed Club gezien, zelfs als die 0-2 niet valt denk ik niet dat we hier iets rapen want Arsenal was gewoon beter.
Hadden wel een goaltje verdiend.

Nu hopelijk 6/6 er is nog een waterkansje om door te stoten.
Het geluk die ze hadden vorig jaar hebben ze dit jaar niet. En ook gewoon moeilijkere tegenstanders en een minder club (al zijn ze op hun best Europees).

Arsenal B uiteindelijk toch vrij makkelijke overwinning.

Kudus aan Club wel, zeker de eerste helft waren die heel goed (en Arsenal heel slecht).

Het geluk die ze hadden vorig jaar hebben ze dit jaar niet. En ook gewoon moeilijkere tegenstanders en een minder club (al zijn ze op hun best Europees).
Ik vrees ook wel een beetje dat in het hoofd van het bestuur van Club die campagne vorig jaar als de normaliteit wordt beschouwd. Vandaar dat er nu paniekerig wordt gereageerd omdat het minder gaat; terwijl in de CL dit gewoon de normaliteit is. Onze ploegen zijn en blijven uit België en zullen nooit kunnen volgen met de subtop in Europa. Daar hebben wij gewoon de middelen en budgetten niet voor. We kunnen wel eens een boerenjaar hebben waarin alles meevalt zoals Club vorig jaar. Maar dat mag niet als realiteit worden aanzien.

Terug
Bovenaan