UEFA Champions League 2025-2026

Inter, Olympiakos en Kopenhagen maar met 1 goal verschil gewonnen tegen die mannen dus zo’n walk in the park gaat het niet zijn denk ik
Ja dat was toen ze nog speelden. Nu zijn hun beste spelers weg als ik de krant lees en sinds eind oktober hebben die niet meer gevoetbald in hun eigen competitie. Daar niet van winnen is even erg als Anderlecht tegen Hacken sneuvelde. En dan heb je niks meer te zoeken ook niet in de CL hè

Ja dat was toen ze nog speelden. Nu zijn hun beste spelers weg als ik de krant lees en sinds eind oktober hebben die niet meer gevoetbald in hun eigen competitie. Daar niet van winnen is even erg als Anderlecht tegen Hacken sneuvelde. En dan heb je niks meer te zoeken ook niet in de CL hè
Inderdaad, geen enkel excuus vandaag

Mooie streep. Keeper moet die bal natuurlijk beter verwerken. Knap van Mechele ook hoe snel die zijn kont wegtrekt uit de baan van de bal. :laugh:

We hebben nog al eens twee goals voor gestaan :unsure:
Toch niet tegen zulke amateurs. Stankovic alleen kost al even veel als heel dat team dat vandaag op het blad staat van Almaty. Ik snap echt niet dat jullie nog maar dachten aan een probleem vandaag. Almaty en Pafos zijn toch echt de zwakste teams van de laatste 20 jaar denk ik in de CL.

Doelpuntensaldo toch nog belangrijk dus best doorduwen. Dat een overwinning tegen Marseille thuis voldoende is ongeacht een hoge score.

Het blijft Champions league en als Belgische ploegen hebben we ook voldoende 0/18's gehaald om respect te blijven tonen.
Die 0 op 18 waren wel tegen ploegen van een heel ander kaliber dan dit he. Zeker als die effectief nu hun 4 beste spelers ook nog eens moeten missen. Dit mag gewoon geen probleem zijn. En zoals hierboven aangehaald, wel een dikke kans om uw doelsaldo op te krikken

Het blijft Champions league en als Belgische ploegen hebben we ook voldoende 0/18's gehaald om respect te blijven tonen.
Het blijft de verdienste van Club dat de verwachtingen hoog liggen natuurlijk. En die kern moet ook beter kunnen, al is die niet zo breed dan vaak gedacht.

En als er dan nog enkele spelers uit vorm zijn: Vanaken, Seys, keepersprobleem..

Terug
Bovenaan